تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804140198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مادر یک شهید: اگر 10 پسر هم داشتم همه را فدای انقلاب می کردم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مادر یک شهید: اگر 10 پسر هم داشتم همه را فدای انقلاب می کردم اراک- ایرنا- مادر شهید علی صیدی گفت: از اینکه فرزندم را به جبهه فرستادم تا از خاک پاک وطن دفاع کند پشیمان نیستم و اگر 10 پسر دیگر هم داشتم همه را فدای میهن و انقلاب اسلامی می کردم.


"زهرا عقیل آبادی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از آغاز جنگ تحمیلی فرزندم هوای جبهه ها را در سر می پروراند و می گفت احساس تکلیف می کنم.
وی بیان کرد: علی معتقد بود وقتی امام خمینی(ره) ندای "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهد ، لبیک گفتن به این ندا بر تمام کسانی که توانایی جنگ کردن دارند واجب استا بنابراین من باید به یاری هموطنانم بشتابم.
این مادر شهید اظهار کرد: وقتی عشق و علاقه فرزندم را به امام راحل و انقلاب اسلامی می دیدم احساس سربلندی می کردم و خودم فرزندم را برای رفتن به جبهه ها تشویق می کردم.
وی اظهار کرد:علی به همراه پدرش در جریان پیروزی انقلاب اسلامی بسیار فعالیت می کرد و در تمام تظاهرات و راهپیمایی ها بر علیه نظام شاهنشاهی حضور مستمر داش و یکی از عاملان توزیع اعلامیه های امام راحل در اراک و بعضی روستاهای همجوار بود.
خانم عقیل آبادی اضافه کرد: این عشق و علاقه خانوادگی ما به انقلاب اسلامی و امام راحل باعث شد که فرزندم در آغاز جنگ تحمیلی بدون فوت وقت و با علاقه ای مثال زدنی خود را به جبهه های جنوب و غرب کشور برساند.
وی اضافه کرد: لبیک به ندای امام خمینی(ره)، حراست از خاک پاک ایران زمین و دفاع از دین و ناموس وطن مهمترین انگیزه های فرزندم برای رفتن به جبهه ها بود چرا که او مانند دیگر فرزندان وطن نسبت به این مسائل بسیار متعصب و غیرتمند بود.
این مادر شهید بیان کرد: علی با هدف اعزام به جبهه ها در سال 1359 به استخدام سپاه پاسداران درآمد و سه ماه بعد از این اتفاق نیز با بدرقه من و پدرش عازم مناطق عملیاتی شد.
وی بیان کرد: علی در تمام عملیات های رزمندگان اسلام حضور موثر و جسورانه داشت به همین دلیل دو سال بعد از اینکه علی به استخدام سپاه پاسداران درآمده بود به عنوان فرمانده یکی از گردان های لشگر 17 علی ابن ابیطالب(ع) منصوب شد.
این مادر شهید بیان کرد: علی پس از پنج سال حضور فعال در جبهه های حق علیه باطل در نخستین روز از تابستان سال 1365 در منطقه عملیاتی مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد و سه روز بعد از این اتفاق خبر شهادتش را به ما رساندند، اما من و پدر علی هیچگاه از اینکه فرزندمان را به جبهه ها فرستاده بودیم پشیمان نشدیم چرا که حضور در جبهه ها را یک تکلیف الهی برای ملت ایران می دانستیم.
وی بیان کرد: از نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی می خواهم که در خصوص جنگ تحمیلی و انگیزه ها رزمندگان تحقیق و پژوهش کرده و به عمق وطن پرستی و عشق و ارادات این عزیزان به انقلاب اسلامی و خاک پاک ایران زمین پی ببرند.
در فرازهایی از وصیت نامه این شهید آمده است: حفظ شرافت و حیثیت ایران اسلامی نیاز به جانفشانی جوانانی همچون من دارد و اگر امروز در مقابل رژیم بعثی صف آرایی نکنیم مشخص نیست که فردا چه بر سر این مرز و بوم می آید.
امروز همه کسانی که در ایران اسلامی نفس می کشند تکلیف دارند که برای دفاع از کیان ایران اسلامی بپا خیزند و در مقابل کفر و استکبار ایستادگی کنند و اجازه دست درازی به خاک وطن را به آنها ندهند.
شهید علی صیدی در نهم بهمن ماه سال 1332 در اراک متولد و در یکم تیرماه سال 1365 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
7115/559


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن