تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820453056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام اخلاق یازدهمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان بنیاد شهید رونمایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جام اخلاق یازدهمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان بنیاد شهید رونمایی شد تهران - ایرنا - مراسم رونمایی از جام اخلاق یازدهمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان بنیاد شهید و سازمان های تابعه با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید برگزار شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در این مراسم که روز یکشنبه برگزار شد، اخلاق و خلق نیک را از جمله توصیه های پیامبر اکرم(ص) برشمرد و گفت: رسول اکرم(ص) وقتی به مقام نبوت رسیدند به مکارم اخلاقی اشاره کرده و فرمودند که فقط برای اعتلای اخلاق مبعوث شدم.
«سیدحبیب الله حسنی» با بیان اینکه خداوند انسان ها را به خاطر خلقشان خلق کرد نه خلقشان، ادامه داد: خلق سخت افزار و فیزیک و جسم ما است اما خلق نرم افزار، سیرت و رفتار ما است.
وی ابراز امیدواری کرد که کاپ اخلاق انسان را ساخته و روحیه پهلوانی و نه قهرمانی را در وی ایجاد کند.
حسنی توصیه کرد، باشگاه های ورزشی در کنار خدمات ورزشی به تقویت امور اخلاقی بپردازند و در این میان از چهره ها و پهلوانان صاحب نام بخواهند که در این مکان ها حضور یافته و ضمن توصیه به ورزشکاران، تجربیات خود را در اختیار آنها قرار دهند.
وی ادامه داد: باید خود را بسازیم تا کاپ و نماد اخلاق در وجود همه ورزشکاران تاثیرگذار باشد.
حسنی در بخشی دیگر از سخنان خود به توسعه ورزش زورخانه ای در 70 کشور دنیا اشاره کرد و گفت: ورزشکاران در این کشورها از اصطلاحاتی نظیر «یا علی»، «رخصت» و «یا مولا» استفاده می کنند که در برخی موارد شاید مفهوم این عبارات را نیز ندانند.

** برگزاری مسابقات ورزشی در سه مرحله
معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم گفت: یک دوره مسابقات ورزشی با حضور یکهزار و 600 نفر در سه مرحله استانی، منطقه ای و کشوری در سراسر کشور برگزار شد.
«سیدمنصور میر مرادی» افزود: برگزاری این مسابقات با هدف ارتقا سلامت روح و جسم کارکنان بنیاد شهید و برای ارائه خدمات مطلوب و بهتر برگزار شد.
وی منابع انسانی هر سازمان را منشا تحولات و نوآوری و سرمایه های اجتماعی خواند و افزود: آنچه باید در هر سازمان مورد توجه واقع شود، سرمایه های انسانی با محوریت اخلاق است، یعنی اخلاق باید محور همه امور باشد، زیرا دوام و بقای خلقت بسته به اخلاق است.
وی تصریح کرد: منابع انسانی متناسب با محیط، این توانمندی را دارد که در سازمان تغییرات استراتژیک ایجاد کند.
معاون بنیاد شهید با اشاره به خلق نیک پیامبر اکرم(ص) اضافه کرد: امروز اگر بخواهیم اخلاق را به عنوان یکی از اصول مهم نهادینه سازیم، باید رفتارها و عملکرد سازمانی را با موضوعات اخلاقی مطرح کنیم گرچه این مساله ای جدید نیست.
وی با تاکید بر ایجاد نشاط و سلامتی در میان کارکنان هر سازمان ادامه داد: باید علاوه بر بسترسازی مناسب برای نهادینه کردن این مهم، سلامتی و نشاط را در کانون خانواده ها نهادینه کرد.
به گفته میرمرادی، در صورتیکه روح انسان تقویت شود، این مساله تاثیر بسزایی در ارتقا کرامت انسان خواهد داشت.
معاون بنیاد شهید افرود: اگر بخواهیم موضوع قهرمان و قهرمان پروری را مطرح کنیم باید گفت قهرمان کسی است که در جوانمردی رقابت می کند.
در این مراسم همچنین معاونین پژوهش و ارتباطات فرهنگی و فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید حضور داشتند.
اجتمام ** 1880 ** 1071


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن