تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816309300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه جیرفت: خطرات برنامه های ماهواره اطلاع رسانی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده سپاه جیرفت: خطرات برنامه های ماهواره اطلاع رسانی شود جیرفت - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: باید خطراتی که از جانب برنامه های ماهواره مردم را تهدید می کند به اطلاع عموم برسد.


به گزارش ایرنا، سرهنگ اسحاق توانایی شامگاه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان جیرفت افزود: هم اکنون علاوه بر مضرات و خطرات ماهواره از اینترنت هم استفاده‎ سوء می‎شود که مردم نسبت به آن بی‎توجه هستند.
وی بیان کرد: نیروی انتظامی در زمینه جمع‎آوری ماهواره‎ها تلاش می‎کند اما ریشه‎کنی این معضل نیاز به فرهنگ سازی دارد تا مردم با آگاهی کامل نسبت به این امر اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: بسیج برای جمع ‎آوری ماهواره یک دستورالعمل ایجابی و ارشادی دارد که در همین راستا نشست هایی متعددی را در مساجد، محله‎ها و پایگاه‎ ها برگزار کرده است.
فرمانده سپاه شهرستان جیرفت گفت: دشمن برای منحرف کردن افکار عمومی جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و باید همه دستگاه های اجرایی برای مقابله با این حربه دشمن وارد میدان شوند.
وی با بیان این که مبارزه آمریکا با گروه داعش فریب افکار عمومی جهان است خاطرنشان کرد: این گروه زاییده افکار و حمایت‎های آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی پس از تشکیل گروه داعش آن را راهی سوریه کرد و هنگامی که در این کشور موفق نشد، آن را به سوی عراق فرستاد اما هم‎اکنون پرورش این گروه موجب تزلزل حکومت‎های آنها شده و خطری برای خودشان محسوب می‎شود.
سرهنگ توانایی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: باید برنامه‎های این هفته به ‎گونه‎ای طراحی شود که در ذهن مردم تداعی کننده دوران دفاع مقدس باشد.
وی با بیان این که مدیران در مجموعه کاری خود باید نمادی از ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس را داشته باشند، افزود: انتظار می‎رود تمام نهادها و دستگاه‎های اجرایی در برپایی هرچه باشکوه‎تر برنامه‎های هفته دفاع مقدس با سپاه همکاری کنند.
وی ادامه داد: امروز اگر آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در نقاط مختلف جهان آشوب به پا کرده اند و از این آشوب ها به نفع خود استفاده می‎کنند اما جرات ندارند به نظام جمهوری اسلامی نگاه چپ داشته باشند، این اقتدار به برکت خون شهدا و صلابت رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
سرهنگ توانایی با بیان این که ایران آمادگی کامل برای مقابله با حربه‎های دشمنان را دارد گفت: دشمنان این نظام بدانند بسیجیان ایران بیدار هستند، مسایل را به خوبی رصد می‎کنند و باصلابت ایستاده‎اند تا با ایمان و تقوای خویش از آرمان‎ها و ارزش‎های نظام اسلامی دفاع کنند.
وی تصریح کرد: در جنگ نرم خاکریز دشمن مشخص نیست و از حربه‎های مختلفی استفاده می‎کند تا در اندیشه جوانان رخنه کرده و آنها را نسبت به دین و احکام الهی بی‎تفاوت کند اما این بار هم باید همانند هشت سال جنگ تحمیلی در جنگ نرم دشمن پیروز شویم و برای این پیروزی باید با تمام توان وارد میدان شویم.
سرهنگ توانایی تاکید کرد: بسیج برای مقابله با خطر جنگ نرم در میان تمام اقشار جامعه حلقه‎های صالحین تشکیل داده است تا منویات مقام معظم رهبری و گفتمان ولایت را برای حفظ جامعه از خطاها و لغزش‎ها ترویج دهد.
وی با اشاره تشکیل حلقه صالحین در زندان جیرفت گفت: بازگشت زندانیان به جامعه با استفاده از ظرفیت روحانیون از اهداف تشکیل حلقه صالحین در زندان است.ک/2
7444/8154


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن