تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفتن کرانچار، آمدن فرکی و فقدان اطلاع رسانی شفاف باشگاه سپاهان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رفتن کرانچار، آمدن فرکی و فقدان اطلاع رسانی شفاف باشگاه سپاهان اصفهان - ایرنا - درحالیکه « حسین فرکی » روز گذشته از سوی مدیر عامل باشگاه سپاهان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه معرفی شده است اما روابط عمومی این باشگاه تا شامگاه سه شنبه از تایید رسمی این خبر خودداری و به نوعی از آن اظهار بی اطلاعی کرد.


به گزارش ایرنا، « حمید باقری » مدیر روابط عمومی این باشگاه سه شنبه شب در باره انتخاب حسین فرکی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مسوولان باشگاه تاکنون به طور رسمی مطلبی در این باره اعلام نکرده اند.
وی افزود: این خبر را یکی از سایت های خبری اعلام کرده است اما مسوولان باشگاه در این باره اظهار رسمی نکرده اند.
وی در باره استعفای زلاتکو کرانچار نیز گفت: این موضوع نیز تاکنون از سوی مسوولان باشگاه سپاهان تایید رسمی نشده است.
اظهارات مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان درحالی بیان شد که برخی سایت های خبری از استعفای زلاتکو کرانچار خبر دادند و ساعاتی پس از آن فرکی را به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان معرفی کردند.
مسوولان باشگاه سپاهان که به دلیل برکناری کرانچار و قرارداد یک میلیارد و 125 میلیون تومانی این مربی و بروز اختلاف در کادرفنی این تیم تحت فشار قرار گرفته اند، دیروز ترجیح دادند تلفن های همراه خود را بر روی بیشتر خبرنگاران بسته نگه دارند و اطلاع رسانی غیر رسمی خود را تنها از طریق چند خبرنگار پیش ببرند.
از آنجا که خبرنگاران برای صحت و درستی خبر باید اخبار را از منابع موثق دریافت کنند، بهترین منبع، مسوولان دستگاهها یا روابط عمومی آنها به عنوان پل ارتباطی مدیران و رسانه ها و مردم هستند.
اما تلاش روز دوشنبه خبرنگاران برای کسب اطلاع صحیح از یک منبع رسمی در باشگاه سپاهان برای تایید خبر برکناری یا انتخاب جایگزین یک مربی در فوتبال اصفهان دچار مشکل شد و زمینه نشر شایعات را فراهم ساخت.
روابط عمومی ها بازوان فکری و بیانی هر دستگاهی هستند و باید در شرایط بحرانی با هماهنگی مدیران بالا دستی، اطلاعات مورد نیاز رسانه ها و مردم در خصوص مسائل اتفاق افتاده را جمع آوری و در اختیار رسانه ها قرار دهند تا رسانه ها بتوانند واقعه را تحلیل کنند و به حقیقت برسند.
در صورتیکه در شرایط خاص، روابط عمومی ها نتوانند به درستی به وظایف خود عمل کنند، احتمال اینکه اخبار منتشر شده دور از واقعیت باشد افزایش می یابد و موجب تحریف افکار عمومی و زیان دستگاهها می شود.
آنچه روز گذشته پیرامون برکناری کرانچار و انتخاب حسین فرکی اتفاق افتاد نشان داد که روابط عمومی و مسوولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به اطلاع رسانی صحیح و به موقع و شفافیت توجه کافی ندارند.
روابط عمومی باشگاه سپاهان روز گذشته برای اطلاع رسانی به رسانه ها باید پیشتاز بود اما نه تنها اینگونه نبود بلکه از رسانه ها نیز عقب ماند.
پایگاه اطلاع رسانی باشگاه سپاهان نیز تا زمان نگارش این مطلب ( ساعت 10 صبح روز چهارشنبه) خبر انتخاب حسین فرکی به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را منتشر نکرده است.
عدم اطلاع رسانی باشگاه سپاهان در اینخصوص موجب شد که روز گذشته تا زمان اعلام انتخاب فرکی به عنوان سرمربی سپاهان ( سه شنبه شب ) شایعات زیادی از جمله " برکناری خوروش سرپرست سپاهان و زاغی نژاد مربی این تیم و بازگشت کرانچار " ، " کرانچار استعفا نداده ام و قرارداد یک میلیارد و 125 میلیون تومانی خود را به صورت کامل از سپاهانی ها دریافت می کنم " ،" محرم نویدکیا به جای کرانچار"،" هیات مدیره باشگاه گفته است خلیلیان باید درباره قرارداد کرانچار و تحمیل این هزینه به باشگاه جوابگو باشد به همین دلیل خلیلیان از برکناری کرانچار منصرف شده است" ، " کرانچار با خداد عزیزی به اصفهان آمده اند" و .... در شهر اصفهان شنیده شد.
نکته قابل تامل اینکه خلیلیان مدیر عامل باشگاه سپاهان تلفن همراه خود را بر روی خبرنگاران بسته بود و روابط عمومی باشگاه سپاهان به نقل از او هر نوع خبر منتشر شده از سوی رسانه ها را تایید نمی کرد اما خلیلیان در گفت وگو با یکی از رسانه ها اخبار منتشر شده را تایید می کرد.
عدم هماهنگی بین روابط عمومی باشگاه سپاهان و مدیرعامل این باشگاه در دو روز گذشته نشان داد که یا مدیر عامل باشگاه سپاهان، اعتماد و اعتقادی به کار روابط عمومی و اطلاع رسانی شفاف ندارد یا اینکه روابط عمومی این باشگاه در جایگاه حرفه ای خود خوب عمل نمی کند و رسالت خود را به نصب چند بنر تبلیغاتی یا مجری گری محدود کرده است.
از: اصغر دواتگر
7132/ 607


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن