تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820407128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واقعی نشدن نرخ ارز به معنای حمایت ازتولیدات خارجی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عضو سندیکای صادرکنندگان انرژی در گفت وگو با پانا : واقعی نشدن نرخ ارز به معنای حمایت ازتولیدات خارجی است خبرگزاری پانا: عضو سندیکای صادرکنندگان انرژی بیان کرد: غیرواقعی نگه داشتن نرخ ارز به معنای رانت و یارانه ای است که نه تنها به تقویت تولیدات داخلی منجر نمی شود که به نوعی حمایت از تولیدات خارجی محسوب می شود.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۳ شهريور ساعت 09:08



محمد پارسا در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا اظهار کرد: تثبیت نرخ ارز در اقتصاد ایران به معنای رانت و یارانه حاصل از غیر واقعی نگه داشته شدن نرخ ارزبوده است و دولت از تولید کنندگان خارجی حمایت کرد تنها با این انگیزه که می خواهد از مردم و مصرف کنندگان حمایت کند .
 عضو سندیکای صادرکنندگان انرژی بیان کرد: این درشرایطی است که اگر یارانه به تولید کننده داخلی نمی دادیم این یارانه نیز به تولیدکننده خارجی پرداخت نمی شد .
عضوسندیکای صادرکنندگان انرژی تصریح کرد: صادرات خدمات فنی و مهندسی در سال 90 به 4 میلیارد دلار کاهش یافت و این در حالی بودکه در همین سال ترکیه 26 میلیارد دلار صادرات خدمات فنی و مهندسی داشت و این در حالی است که ما نیز می توانستیم به همین میزان صادرات داشته باشیم .
پارسا عنوان کرد: در 10 سال گذشته نرخ ارز به نفع خارجی ها بوده و به همین دلیل صادرات خدمات فنی و مهندسی و بسیاری از تولیدات صنعتی پایین نگه داشته شده ،کشاورزی و دامپروی کشور نابود شده ، ابهای زیرزمینی و مراتع در اثر بی سیاستی ، عدم سرمایه گذاری و عدم اقتصادی بودن کشاورزی در آبیاری قطره ای، سیستم های گلخانه ای و بارانی کاهش یافته و واردات کشاورزی و صنعتی به نفع تولید کنندگان خارجی افزایش یافته است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن