تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818906090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاهبرداري با فيش بانکي جعلي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ شهريور ۱۳۹۳ (۵:۱۹ق.ظ)
کلاهبرداري با فيش بانکي جعلي رئيس پليس آگاهي استان کرمانشاه از دستگيري فردي خبر داد که با جعل فيش بانکي، مبلغ 250ميليون ريال کلاهبرداري کرده بود.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ عليرضا مرزباني گفت: در پي وصول يک فقره پرونده از کلانتري 13 شهرستان کرمانشاه مبني بر کلاهبرداري از يکي از شرکت هاي مواد شوينده در اصفهان با جعل فيش بانکي، موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي افزود: مدير عامل يک شرکت مواد شوينده در اصفهان با طرح شکايتي اعلام کرد فردي با شرکت تماس گرفته و ضمن معرفي خود، درخواست خريد 10تن انواع مواد شوينده را داشته و قبض واريز مبلغ کالا را نيز به ارزش 25 ميليون تومان فاکس نموده و چون که ايام، مصادف با تعطيلات بوده امکان بررسي فيش واريزي از طريق بانک ميسر نشد و مواد شوينده با يک دستگاه کاميون به کرمانشاه ارسال شد، اما؛ پس از بررسي متوجه جعلي بودن فيش بانکي شدم.
رئيس پليس آگاهي افزود: پس از اخذ اظهارات شاکي بلافاصله مأموران با راهنمايي راننده کاميون به محل تخليه کالا مراجعه، اما؛ اثري از کالاي تخليه شده و فرد مورد ادعا نبود که در ادامه با تحقيقات گسترده و تيزهوشي پليس فرد کلاهبردار شناسايي و در يک اقدام ضربتي دستگير شد.
اين مقام مسوول بيان داشت: در ابتدا متهم منکر هر گونه بزه انتسابي بود، ولي؛ با ارائه مدارک و مستندات و مواجعه حضوري با راننده کاميون حمل کننده کالا به جعلي بودن فيش بانکي و کلاهبرداري از شاکي اعتراف و بيان داشت مواد شوينده را بلافاصله به تهران منتقل و به فرد ناشناسي فروخته و قادر به معرفي مالخر نمي باشد.
مرزباني در پايان تصريح کرد: متهم به همراه پرونده تشکيل شده جهت صدور حکم به مرجع قضائي معرفي شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن