تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798393423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علت معضلات اجتماعی ریشه یابی شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران حجت الاسلام شاهمرادی:
علت معضلات اجتماعی ریشه یابی شود
جویبار- خبرگزاری مهر: دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به اینکه معضل طلاق یک معلول است تاکید کرد: باید علتهای معضلات اجتماعی در جلسات شورای فرهنگ عمومی بررسی و راهکارهایی برای حل این معضلات مطرح شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین شاهمرادی عصر شنبه در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان جویبار، با بیان اینکه برای رشد و بالندگی جوانان در عرصه های مختلف باید با برنامه ورود پیدا کرد، افزود: ناملایمات و کاستی ها بدون سانسور باید توسط اعضای شورای فرهنگ عمومی در جلسات عنوان شود. این مسئول بیان کرد: باید از ظرفیت های اعضای شورا برای دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی به نحو احسنت استفاده و مسائل را بصورت ریشه ای بررسی کرد.
 
حجت الاسلام شاهمرادی با بیان اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی واجب الاجراست، اذعان داشت: مسئولین هر شهرستان و استان باید پیگیر اجرایی شدن این مصوبات باشند.
 
همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه چهار نگاه باید مشی کاری مسئولین قرار گیرد، گفت: اصلاح نگرش ها، احیای ارزش ها، ارتقاء دانش ها و رفع ضرورت ها و نیازهای جامعه باید در دستور کار تمام مدیران اجرایی قرار گیرد.
 
حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی تصریح کرد: تمام آسیب های اجتماعی باید در سطح استان ، منطقه و کشور با این چهار نگاه مورد بررسی قرار گیرد.
 
فرماندار شهرستان جویبار با بیان اینکه مهمترین شورایی که در کشور مصوبات آن قابل اجراست شورای فرهنگ عمومی است، افزود: شهرستان جویبار در عرصه ولایت پذیری، ایثارگری و پهلوان پروری از جایگاه خوبی برخوردار است.
 
رضا گنجی با اشاره به اینکه این شهرستان در برخی عرصه ها در استان و کشور جایگاه ویژه ای دارد، اظهارداشت: مسئولین استانی و کشوری باید بیشتری به این شهرستان داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه کشاورزان جویباری دغدغه و نارضایتی خود را از برخی تصمیمات مسئولین اعلام کردند، اذعان داشت: ظرفیت محصولات و تولید ادوات کشاورزی شهرستان در سطح کشور و بین الملل مطرح است، ولی متاسفانه کشاورزان همواره شاهد ناملایماتی در حوزه کشاورزی شاهد هستند.
 
نماینده عالی دولت در جویبار به ظرفیت های بالقوه در خصوص تبدیل بازیافت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: احداث شهرک بازیافت از مصوبات سفر دولت گذشته بوده است که متاسفانه با اجرایی نشدن این مصوبه ارزش افزوده این ظرفیت وارد استان های دیگر شده است.
 
گنجی تصریح کرد: بیش از 5 هزار شغل در زمینه جمع آوری و تبدیل ضایعات در سطح شهرستان ایجاد شده است.
 
همچنین امام جمعه جویبار با اشاره به شعار سال جاری توسط مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: در راستای تحقق شعار رهبری کمیته های اقتصادی، فرهنگی و ایجاد کارگروه های تخصصی شکل گرفت که بسیاری از مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان محقق شد.
 
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور با بیان اینکه بافت سنتی و مذهبی شهرستان حفظ شده است، اظهارداشت: با توجه به معضل بد حجابی و کم حجابی در سطح کشور، این معضل در جویبار خیلی به چشم نمی آید.
 
وی به موضوع جمع آوری و تبدیل ضایعات در شهرستان اشاره و اذعان داشت: جمع آوری و تبدیل ضایعات برای شهرستان هم تهدید و هم فرصت محسوب می شود که این در کاهش آمار بیکاری نقش موثری دارد.
 
امام جمعه شهرستان با اعلام اینکه جمع آوری ماهواره ها دیگر موثر نیست، افزود: تغییر سبک زندگی موجب افزایش آمار طلاق و آسیب های اجتماعی دیگر شده است و ترویج عملی در برطرف شدن این معضلات بیشتر موثر خواهد بود. 



۱۳۹۳/۶/۲۲ - ۲۰:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن