تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801782449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان:متقاضیان صدور دفترچه بیمه سلامت در استان به 310هزار نفر رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل بیمه سلامت خوزستان:متقاضیان صدور دفترچه بیمه سلامت در استان به 310هزار نفر رسید اهواز- ایرنا- مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: از آغاز اجرای طرح ملی بیمه همگانی سلامت تاکنون ، 310هزار خوزستانی برای دریافت دفترچه درمانی بیمه سلامت ثبت نام کرده اند.


دکتر" احسان الله منفرد نیاکی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان قبل از شروع این طرح ملی پیش بینی می شد شمار شهروندان خوزستانی که زیرپوشش هیچ بیمه ای قرار ندارند 400تا 450هزار نفر باشند از عموم افرادی که شرایط دریافت دفترچه بیمه سلامت را دارند خواست با مراجعه به سامانه bimesalamat.ir ثبت نام کرده تا در همان روز دفترچه بیمه سلامت خود را از دفاتر پیشخوان دریافت کنند.
وی گفت: تاکنون برای بیش از 260هزار شهروندان خوزستانی دفترچه بیمه سلامت صادر شده که از این تعداد 200هزار نفر دفترچه خود را دریافت کرده اند.
مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در ادامه با بیان اینکه مرحله نخست طرح تحول نظام سلامت با موفقیت و با حداقل خطا در استان اجرا شده است گفت: با اجرای این طرح ملی شمار مراجعه کنندگان به بیمارستان های دولتی به منظور بهره مندی از مزایای دفترچه بیمه سلامت افزایش یافته است.
وی افزود: هم اکنون بار اصلی هزینه های درمانی از دوش مردم برداشته شده به همین دلیل مردم با خیالی آسوده و بدون دغدغه به بیمارستان ها مراجعه می کنند.
وی گفت: براساس طرح تحول نظام سلامت که از اول اردیبهشت امسال در کشور به اجرا درآمد، بیماران بستری در بیمارستان های دولتی که دارای دفترچه بیمه سلامت و یا هرگونه دفترچه درمانی باشند تنها 10درصد همه هزینه خود را پرداخت می کنند که این درصد برای روستاییان و عشایر که زیرپوشش صندوق بیمه روستاییان قرار دارند تنها پنج درصد است.
وی افزود: همه مراکز درمانی دولتی موظف هستند همه خدمات را به صورت یکسان و تعرفه مساوی با هر دفترچه درمانی اعم از تامین اجتماعی ، نیروهای مسلح و بیمه سلامت به بیماران ارایه و میزان فرانشیز را طبق قانون و نه بیشتر از مردم دریافت کنند.
مدیرکل بیمه سلامت خوزستان افزود: طرح ملی تحول نظام سلامت با وجود نوپا بودن ، در کشور و خوزستان خوب پیش رفت و انتظارات مورد نظر را برآورده کرد و امیدواریم این طرح بتواند مشکلات سلامت و گرانی درمان در کشور را به حداقل برساند و یکی از مشکلات اساسی مردم را برطرف کند.
دکتر منفرد نیاکی افزایش امید به زندگی ، ایجادنشاط و کاهش آلام بیماران ناشی از ناچیز بودن هزینه های درمانی و بستری را پیامدهای مثبت طرح تحول نظام سلامت ذکر کرد و افزود: پرداخت زیرمیزی یا با هر عنوان دیگری به پزشکان ممنوع بوده و با متخلفان طبق قانون برخورد می شود.
دکتر منفرد نیاکی با بیان اینکه وزارت بهداشت ، درمان و امور پزشکی ، دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و ستادهای استانی بیمه سلامت بر اجرای درست این طرح ملی و فراگیر نظارت می کنند افزود:سامانه تلفنی 1590 به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات ، پیشنهادها و انتقادات مردم در خصوص اجرای طرح تحول نظام سلامت می باشد.
646/551


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن