تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818913798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از کیلو گرم مواد مخدرصنعتی در خوزستان کشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیش از کیلو گرم مواد مخدرصنعتی در خوزستان کشف شد اهواز- ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: با دستگیری دو تن از سوداگران مرگ توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان، چهار کیلو و 480 گرم ماده مخدر صنعتی شیشه کشف شد.


به گزارش شنبه ایرنا به نقل ازپایگاه خبری پلیس،سرهنگ "سید محمد صالحی" بیان داشت : به دنبال اطلاع ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر و سربازان گمنام امام زمان(عج) خوزستان، مبنی بر اینکه تعدادی قاچاقچی در تهران،قصد انتقال محموله بزرگی از مواد مخدر شیشه به کلانشهر اهواز دارند، سریعا موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی گفت : اکیپ های عملیاتی مشترکی متشکل از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن استقرار،تمامی تردد های جاده ای را تحت کنترل خود درآورده تا اینکه سرانجام یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل محموله یاد شده در محور اندیمشک به اهواز را شناسایی و متوقف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری دو نفر در این زمینه گفت:در بازرسی تخصصی ماموران از خودروی توقیفی، چهار کیلو و 480 گرم مواد مخدر شیشه که به طرز ماهرانه ای در چندین نقطه خودرو جاسازی شده بود کشف شد
صالحی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان که یک مرد و یک زن بودند،ضمن اعتراف به انتقال محموله از تهران به اهواز و معرفی سایر همدستانش با تکمیل پرونده و مستندات قانونی، راهی مراجع قضائی شدند.
7158/551


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن