تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820948640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 4 کيلو و 500 گرم مخدر شيشه در خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ شهريور ۱۳۹۳ (۲۱:۱۳ب.ظ)
کشف 4 کيلو و 500 گرم مخدر شيشه در خوزستان با دستگيري دو تن از سوداگران مرگ توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر خوزستان، چهار کيلو و 500 گرم شيشه کشف شد.
به گزارش خبرگزاري موج، جانشين فرماندهي انتظامي خوزستان در تشريح اين خبر گفت: به دنبال اطلاع ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر و سربازان گمنام امام زمان(عج) خوزستان، مبني بر اينکه تعدادي قاچاقچي در تهران، قصد انتقال محموله بزرگي از مواد مخدر شيشه به کلانشهر اهواز دارند، سريعا موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ سيد محمد صالحي بيان داشت: به دنبال اين خبر اکيپ هاي عملياتي مشترکي متشکل از کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان و سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن استقرار در محورهاي مواصلاتي، تمامي تردد هاي جاده اي را تحت کنترل خود درآورده تا اينکه سرانجام يک دستگاه خودرو پژو 405 حامل محموله ياد شده در محور انديمشک به اهواز را شناسايي و متوقف کردند.
اين مقام انتظامي با اشاره به دستگيري دو نفر در اين زمينه گفت: در بازرسي تخصصي ماموران از خودروي توقيفي، چهار کيلو و 480 گرم مواد مخدر شيشه که به طرز ماهرانه اي در چندين نقطه خودرو جاسازي شده بود کشف شد.
سرهنگ صالحي در پايان خاطر نشان کرد: متهمان که يک مرد و يک زن بودند، ضمن اعتراف به انتقال محموله از تهران به اهواز و معرفي ساير همدستانش با تکميل پرونده و مستندات قانوني، راهي مراجع قضائي شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن