تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818913163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كشف 104 كيلو گرم مواد مخدر و دستگيري 157 نفر در سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۱۴ب.ظ)
كشف 104 كيلو گرم مواد مخدر و دستگيري 157 نفر در سمنان فرمانده انتظامي استان سمنان از اجراي 47 مرحله طرح ويژه براي مقابله با سوداگران مرگ و پاك سازي نقاط آلوده خبر داد و گفت: در اين عمليات 104 كيلو و 410 گرم انواع موادمخدر كشف و 157 نفر نيز دستگير شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار محمدرضا ميرزايي در تشريح اين مطلب به خبرنگار ما گفت: طرح كنترل و مقابله با توزيع كنندگان مواد مخدر و پاكسازي مناطق آلوده با هدف ارتقاي امنيت اجتماعي در سطح استان سمنان اجرا شد.
وي افزود: اين طرح با بسيج كامل نيروهاي انتظامي و از اول شهريور به مدت 17 روز اجرا شد كه ماموران پليس در اين مدت موفق به كشف 104 كيلو و 410 گرم انواع مواد مخدر شدند.
اين مسؤول انتظامي اضافه كرد: در 47 عمليات پليسي كه در طول اجراي اين طرح صورت گرفت، 157 نفر نيز دستگير شدند.
ميرزايي با بيان اين مطلب كه 113 نفر از دستگير شدگان خرده فروش مواد مخدر بودند و به مراجع قضائي معرفي شدند، افزود: مصرف كنندگان موادمخدر و معتادان دستگير شده نيز به مراكز ترك اعتياد و سازمان هاي حمايتي معرفي شدند.
سردار ميرزايي اقدامات انتظامي و مقابله اي پليس در برخورد با سوداگران مرگ در كشور را قاطعانه خواند و تاكيد كرد: اينگونه اقدامات هنگامي موثر واقع مي شود كه ساير دستگاه ها و آحاد مردم جامعه براي ريشه كني اين معضل اجتماعي نقش خود را ايفا كنند.
فرمانده انتظامي استان سمنان بر استمرار اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در همه بخش ها تاكيد كرد و به عموم مردم توصيه كرد: به محض اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوك درخصوص قاچاق، نگهداري و توزيع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن