تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818929653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیف قاپ حرفه ای به 9 فقره سرقت اعتراف کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کیف قاپ حرفه ای به 9 فقره سرقت اعتراف کرد شهرقدس-ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری دو سارق کیف قاپ با 9 فقره سرقت خبر داد.


سرهنگ «حجت اله کرمی زند» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در مورد نحوه دستگیری سارقان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت و کیف قاپی در شهرستان قدس، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
کرمی زند گفت: با توجه به اظهارات مالباختگان در خصوص نحوه و زمان انجام سرقتها، تیم عملیاتی ویژه ای برای دستگیری آنها تشکیل و فعال شد.
وی با اشاره به مشاهده یک دستگاه موتورسیکلت مطابق با اطلاعات داده شده، توسط ماموران در هنگام گشت زنی افزود: ماموران نیروی انتظامی بلافاصله وارد عمل شده و به راکبان موتورسیکلت مذکور دستور ایست دادند که عدم توقف آنها منجر به تعقیب و گریز شد.
وی اضافه کرد: در حین تعقیب و گریز، ماموران موفق شدند طی هماهنگی انجام شده با گشتهای کلانتری مستقر در محل، موتورسوران را متوقف و بازداشت کنند، با انتقال آنها به اداره آگاهی شهرستان قدس، در بازجویی های به عمل آمده این دو نفر به 9 فقره کیف قاپی اعتراف کردند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: شهروندان در خصوص نحوه حمل پول و اشیای ارزشمند دقت کافی را داشته باشند تا سارقان در ارتکاب اعمال مجرمانه خود ناکام بمانند، شهروندان می توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک و ناهنجاری های اجتماعی مراتب را از طریق تلفن 110 به مرکز فوریتهای پلیس گزارش دهند.
تهرام/5570/ 699


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن