تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813251829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برجسته شدن داعش توطئه غرب برای فراموشی جایگاه مقاومت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه دماوند: برجسته شدن داعش توطئه غرب برای فراموشی جایگاه مقاومت است تهران بزرگ- ایرنا- امام جمعه دماوند گفت: شکلگیری و برجسته شدن جریان تکفیری و ضد اسلامی داعش اقدام جدید آمریکا و غرب برای به حاشیه کشاندن مسئله فلسطین و جایگاه مقاومت و پایداری است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام "محمد علاءالدینی" در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که در مسجد جامع برگزار شد، به تحولات اخیر جهان همچون موضوع عراق و یمن، اقدام اخیر آمریکا و غرب جهت ائتلاف با داعش همزمان با سالروز 11 سپتامبر و همچنین سفر اخیر ریاست جمهوری به شرق آسیا پرداخت.
وی مهم ترین خبر طی هفته گذشته را بستری شدن رهبر معظم انقلاب در بیمارستان دانست و به دغدغه های امت مسلمان جهان و عشق و ارادت آنان نسبت به این موضوع اشاره کرد و گفت: همواره و در هر شرایطی فرصت هایی فراهم می شود که ظرفیت های ارزشمندی را جهت آشکار شدن بسیاری از اسرار و رازها ایجاد می کند.
این مقام مسوول بیان کرد: اخبار و پیام هایی که از سوی غرب و حاشیه پردازان بیان می شود با حقایق، بسیار متفاوت است و اگر این فرصت ها ایجاد نشود، به واسطه برخی موانع و محدودیت ها بیان حقیقت به فراموشی سپرده خواهد شد.
امام جمعه دماوند ضمن تاکید بر شایعه افکنی دشمن برای رسیدن به اهداف خویش، خاطرنشان کرد: اعلام بستری شدن و عمل جراحی رهبر معظم انقلاب از زبان خود حضرت و انعکاس آن از طریق رسانه ها یکی از اقدامات ارزشمند ایشان بود که موجب شد اهداف دشمن برای ایجاد شایعه افکنی و تخریب افکار عمومی از بین برود و همین اقدام زمینه ایی برای ایجاد آرامش در جهان اسلام شد.
حجت الاسلام علاءالدینی به بستری شدن مقام معظم رهبری در یک بیمارستان دولتی اشاره کرد و افزود: این اقدام ماندگار حضرت آقا موجب شد تا سیره امیرالمومنین (ع) که توجه به فقرا و نیازمندان بود، احیا شود و تمامی اهداف دشمن خنثی گردد.
وی به وصیت نامه امام خمینی (ره) اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره در بیانات خویش تاکید داشته و دارند که اگر بخواهیم تمامی وصیت نامه امام را در یک جمله خلاصه کنیم، حفظ وحدت و همدلی است تا موجب یاس و ناامیدی دشمن شود.
این مقام مسوول در ادامه سخنان خود به اقدام آمریکا همزمان با سالروز 11 سپتامبر اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از اقدامات غرب که هدفی جزء دور ساختن افکار جهان نسبت به مسئله فلسطین و مقاومت نیست، اعتلاف علیه داعش است.
امام جمعه دماوند خاطرنشان کرد: اعتلاف علیه داعش هدفی جزء بزرگ نمایی اقدامات اخیر آنان در جهان نیست زیرا داعش موضوع مهمی به حساب نمی آید که بیش از 10 کشور غربی برای اعتلاف آماده شوند.
حجت الاسلام علاءالدینی بر حفظ وحدت و همدلی تاکید کرد و ادامه داد: امروز در مقابل اهداف دشمن باید هوشیار بود و با آگاهی بیشتری در صحنه حاضر شد.
تهرام/7246/564


21/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن