تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799022991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقاومت تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت/ داعش دقیقا توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی را اجرایی می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



ناصر ابوشریف:
مقاومت تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت/ داعش دقیقا توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی را اجرایی می کند خبرگزاری رسا ـ نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، با تبیین عوامل پیروزی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: مقاومت گزینه اول و آخر ما است و تا آزاد سازی کامل قدس شریف از پای نخواهیم نشست.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، پیروزی مردم غزه در برابر رژیم غاصب صهیونیستی در نبرد 51 روزه را تبریک گفت و این پیروزی را ثمره مقاومت دانست.
 
وی با بیان عوامل پیروزی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی، گفت: پیروزی های ما در برابر این رژیم به همین جا ختم نخواهد شد و تا آزادسازی کل قدس شریف با همکاری ملت های مسلمان از پای نخواهیم نشست.
 
ابوشریف عزم و اراده مردم را اصلی ترین دلیل پیروزی غزه در برابر رژیم صهیونیستی دانست و اضافه کرد: پیروزی ما در برابر رژیم صهیونیستی شبیه معجزه بود، ما در یک جنگ نابرابر قرار داشتیم اما هیچ گاه تسلیم نشدیم و قدرت پایداری و استقامت خود را از دست ندادیم.
 
وی با بیان این که مقاومت با تاکتیک های مختلف اسرائیلی ها را غافلگیر کرد، انسجام گروه های مقاومت اسلامی را یکی از دلایل پیروزی در برابر ارتش صهیونیستی عنوان کرد.
 
ابوشریف بیان کرد: از روزهای اول جنگ آقای رمضان عبدالله از جنبش فتح دعوت کرد تا در کرانه باختری انتفاضه و جنبشی داشته باشند و در آنجا نیز صهیونیست ها را مفتضح کنند.
 
وی با بیان این که وحدت عامل مهمی در دستیابی به پیروزی است، گفت: ما در مقاومت، آرای سیاسی و دیگر مسائل ثمرات وحدت را دیده ایم و اگر کسی بخواهد یکه تازی کند محور فلسطین و مقاومت را ضعیف خواهد کرد.
 
ناصر ابوشریف یادآورشد: خدا را شاکریم که همه گروه ها در میز مذاکره یک خواسته داشتند و آن رفع محاصره از غزه بود.
 
وی در ادامه گفت وگوی ویژه خبری با تاکید بر این که رسانه های محور مقاومت نقش مهمی در نشان دادن وحشی گری صهیونیست ها داشتند، خاطرنشان کرد: بر اثر افشاگری رسانه ها بود که مردم دنیا در دفاع از غزه به صحنه آمدند و رسانه هایی غربی همچون بی بی سی و دیگر رسانه ها مفتضح شدند و همه دنیا به دروغ گویی آنها پی بردند.
 
ابوشریف در ادامه با بیان این که صهیونیست ها از عملیات های استشهادی هراسان هستند، به شرایط کرانه باختری اشاره کرد و گفت: کرانه باختری از سوی صهیونیست ها کنترل و محاصره شده است.
 
وی افزود: متاسفانه تشکیلات خودگران با هماهنگی های امنیتی که صورت دادند تاثیر بدی در مقاومت داشتند و صدها جوان در کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی بازداشت شدند.
 
ناصر ابوشریف با تاکید بر این که مقاومت گزینه اصلی ما است، منتهی به شرایط نیز توجه می کنیم، بیان کرد: کرانه باختری شرایط متفاوتی با غزه دارد، اما همه ملت فلسطین به گزینه مقاومت ایمان دارند و منتظر فرصت هستند تا بپا خیزند و اگر فرصتی بدست آورند آن را از دست نخواهند داد.
 
وی همچنین خاطرنشان کرد: کاخ سفید در این نبرد کاملا همسوی با صهیونیست ها بود و انواع حمایت ها را از آنها به عمل آورد.
 
ناصر ابوشریف در ادامه گفت وگوی ویژه خبری گروه های تکفیری را ساخته و پرداخته استکبار جهانی و سرویس های جاسوسی غرب برای ایجاد اختلاف و درگیری در جهان اسلام دانست و دانست و گفت: آنها به اسم اسلام اهداف استعماری و استکباری را دنبال می کنند و اسلام را بدنام می کنند و البته به خوبی وظایف محوله را انجام می دهند.
 
وی گفت: گروه های تکفیری همچون داعش در هنگام ارتکاب وحشیانه ترین جنایت ها الله اکبر می گویند و با این کار خود اسلام را بدنام می کنند، امروز جهان اسلام شرایط بدی دارد و متاسفانه این گروهک ها نیز با اقدامات خود به پیچیده تر شدن مسائل کمک می کنند.
 
وی اضافه کرد: اینها حمایت شده از سوی سرویس های اطلاعاتی غرب هستند و اسلام و آموزه های آن را خدشه دار می کنند و جزیی از توطئه آمریکایی صهیونیستی علیه اسلام هستند.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران بیان کرد: اینها با شعار اسلامی به دنبال سرکوب بیداری اسلامی بودند و خطر شان برای همه است و شیعه و سنی باید با آنها مقابله کند. /924/پ202/ج




۱۳۹۳/۶/۵






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن