تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813117482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کودک 8 ساله، عضو باند سرقت!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کودک 8 ساله، عضو باند سرقت!
اعضای خانواده چهار نفره‌ای که با همکاری یکدیگر اقدام به تشکیل باند سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.
به گزارش نامه نیوز ، عضای خانواده چهار نفره‌ای که با همکاری یکدیگر اقدام به تشکیل باند سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.


سرهنگ رحیم شعبانی فرمانده انتظامی رشت در گفت‌وگویی در این باره گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان رشت، بررسی موضوع تحت نظارت قرارگاه مبارزه با سرقت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


وی با اشاره به اقدامات ماموران برای شناسایی و دستگیری این افراد اگفت: ماموران پلیس آگاهی مناطقی را که احتمال می‌رفت این افراد در آن دست به سرقت بزنند تحت نظر قرار داده و در ادامه تحقیقات خود نیز متوجه شدند اعضای این باند به وسیله یک دستگاه سواری پراید در محل تردد می‌کنند.


رئیس پلیس رشت با اشاره به شناسایی این افراد خاطر نشان کرد: پس از شناسایی خودروی پراید متعلق به این سارقان، ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی پلیسی اعضای این باند را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.


شعبانی با بیان اینکه اعضای این خانواده یک زوج 43 و 32 ساله به همراه دو فرزند 15 و 8 ساله‌شان بودند، گفت: این افراد در بازجویی‌های پلیسی ابتدا منکر هر نوع سرقت شدند اما پس از مواجهه با ادله و شواهد تاکنون به 15 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.


به گفته رئیس پلیس رشت، برای افراد دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل داده شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شدند.


منبع: ایسنا


۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن