تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813089982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بالغ بر 798 تعاوني درحال تاسيس و راه اندازي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۷ق.ظ)
استاندار کهگيلويه وبويراحمد خبر داد: بالغ بر 798 تعاوني درحال تاسيس و راه اندازي است خادمي گفت: 798 تعاوني با شش هزار و 939 نفرعضو و اشتغالزايي هفت هزار و 553 نفر در حال تاسيس و راه اندازي است.
به گزارش خبرگزاري موج؛ خادمي استاندار کهگيلويه و بويراحمد اظهار داشت: دو هزار و 985 تعاوني با 207 هزار و 158 نفر عضو و اشتغالزايي 31 هزار و 793 نفر در گرايش هاي مختلف در استان ثبت شده داريم.
استاندار، تعداد تعاوني هاي فعال را يک هزار و 186 مورد با عضويت 173 هزار و 965 نفر و اشتغالزايي 12هزار و 525 نفر اعلام کرد.
خادمي ادامه داد: هم اکنون هزار و يک تعاوني غيرفعال با 26 هزار و 654 نفر عضو و اشتغالزايي 11 هزار و 715 نفر در استان وجود دارد.
وي با بيان اينکه، توسعه کارآفريني و توجه ويژه به بخش تعاون مي تواند برطرف کننده بخش عمده اي از مشکلات بيکاري در کشور و اين استان باشد، افزود: مسئولان تعاوني هاي غيرفعال با مراجعه به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي نسبت به فعال کردن تعاوني ها اقدام کنند و مسئولين دستگاه ها نهايت همکاري را داشته باشند.
خادمي با تاکيد بر اينکه، توسعه کارآفريني و تعاوني ها برطرف کننده عمده مشکل بيکاري در استان است، گفت: از آنجا که کشور داراي مشکلات متعدد اقتصادي است اقدام به توليد و کارآفريني امري خداپسندانه محسوب مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن