تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803646135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال بی نظیر مسافران و گردشگران از پارک جنگلی سرچشمه فرخ شهر/ رونق گرفتن بازار شهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > چهارمحال و بختیاری گزارش تصویری - تشریحی /
استقبال بی نظیر مسافران و گردشگران از پارک جنگلی سرچشمه فرخ شهر/ رونق گرفتن بازار شهر
شهرکرد - خبرگزاری مهر: پارک جنگلی سرچشمه بزرگ ترین پارک جنگلی در بخش فرخ شهر استان چهارمحال و بختیاری است که امسال مورد استقبال مسافران و گردشگران بسیاری قرار گرفت و از ابتدای سال تاکنون این پارک جنگلی در پی جذب مسافر و گردشگر رونق خاصی به بازار شهر فرخ شهر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، استان چهارمحال و بختیاری یکی ازاستان های زیبا و دارای آب و هوای خنک کشور است که هر ساله مسافران بسیاری در فصل بهار و تابستان از استانهای مختلف کشور به ویژه خوزستان، اصفهان، یزد، بوشهر و.... وارد این استان می شوند و از آب و هوای خنک آن و زیبایی های خدادادی آن بهرمند می شوند. امسال نیز مسافران بسیاری در تابستان وارداستان چهارمحال و بختیاری شدند که بیشترین زمان ورود مسافر تعطیلات بعد از ماه رمضان بود که بالای حدود یک میلیون نفر وارد این استان شدند. مسافران که امسال وارد استان چهارمحال و بختیاری شدند یا در هتل ها اسکان یافته بودند و یا در مراکز فرهنگی و بسیاری دیگر از مسافرها لذت چاد زدن در طبیعت را از دست ندادند و در کمپینگ های مشخص مناطق مختلف استان از جمله پارک لاله شهرکرد، پارک سرچشمه فرخ شهر، سیاسرد بروجن و... چادر زدند واقامت داشتند. در این استان یکی از مهمترین مناطقی مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کرده پارک جنگلی سرچشمه فرخ شهر در بخش فرخ شهر در نزدیکی مهمترین جاده ورودی استان است. پارک سرچشمه فرخشهر با مساحتی بالغ بر۱۲۰ هزار مترمربع دارای چشمه‌ای پراز آب وفضای سبز زیبا وچشم نواز وجنگلی است.

اولین چیزی که دربدو ورود چشم هربیننده‌ای راخیره می‌سازد آب نمای زیبای این پارک که برروی استخرهای پارک قرار دارد که بسیار زیبا طراحی شده ومسافران را مدتها مجذوب خود می کند.

اساس آبادانی وشکل گیری پارک سرچشمه فرخ شهر چشمه‌ای است که در بالای پارک قرار گرفته است، این چشمه بسیار با ارزش که درمسیر خودبرکت وزیبائی وشکوفائی را به ارمغان می‌آورد و جاذبه های دلنشینی را به وجود آورده است.

بخشی دیگری از آب چشمه پس از عبور از پارک مسیر جوی‌های شهر را طی می‌کند و لطافت وخنکی به شهر می دهد. این پارک یکی از قدیمی ترین پارکها در استان چهار محال و بختیاری است و هرساله در فصل بهار و تابستان میزبان ورود خیل مسافران است.

یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این پارک دارا بودن درختان قدیمی و کهنسال است که زیبایی خاصی به این پارک داده است. موزه مردم شناسی شهر فرخشهر یکی دیگراز امتیازات این پارک است و این موزه در خود پارک قرار گرفته است.

شهربازی، پارکینگ، سرویس های بهداشتی مجهز و ... از ویژگیهای برتر پارک سرچشمه فرخشهر است. نزدیکی به مغازه های شهر یکی از مهمترین ویژگی های این پارک است یکی از مسافران بوشهری که در حدود یک هفته در این محل اقامت کرده بود در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این پارک جنگلی بسیار زیبا طراحی شده است و ما در مدت اقامت خود در این پارک مشکلی نداشتیم . وی ادامه داد: نزدیکی به مغازه های شهر یکی از مهمترین ویژگی های این پارک است که ما برای خرید وسایل مورد نیاز بسیار راحت و آسوده بودیم. وی بیان کرد: خدمات ارائه شده در این پارک بسیار شایسته و مطلوب است و امیدواریم توسعه این پارک برای رضایت بیشتر مسافران مورد توجه قرار گیرد. یکی دیگر از مسافران منطقه بیان کرد: آب نمای این پارک جنگلی بسیار زیبا طراحی شده است و آب و هوا را در این منطقه خنکتر می کند. وی افزود: امنیت پارک به واسطه نزدیکی به شهر بسیار بالا است و محلی مناسب برای چادر زدن است.

رونق بازار فرخ شهر نسبت به سالهای گذشته مطلوب تر شده است رئیس شورای اسلامی شهر فرخ شهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهر فرخ شهر یکی از بزرگ ترین شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است که مردمان با فرهنگ ومهمان نواز دارد. حسین کاوه ادامه داد: شهر فرخ شهر در استان چهارمحال و بختیاری یکی از مهمترین شهرها در پرورش فرهنگی ها و تحصیل کرده های استان دارد که بسیاری از پزشکان واساتید برجسته استان و کشور متولد این شهر هستند. وی ادامه داد: مهمان نوازی مردم و وجود ظرفیت های مختلف گردشگری در شهر فرخ شهر نظیر پارک جنگلی فرخ شهر، عصارخانه تاریخی، قلعه تاریخی، باغات گسترده میوه، قنات تاریخی بروی و... موجب شده است مسافران بسیاری وارد این شهر شوند و از زیبایی ها و جاذبه های طبیعی و گردشگری این منطقه بهرمند شوند. وی با اشاره به پارک جنگلی سرچشمه فرخ شهر، اذعان داشت: این پارک امسال تاکنون میزبان مسافران و گردشگران بسیاری بود که رضایتمندی ارائه خدمات طی برسی های از مسافران خوب و مطلوب ارزیابی شده است. رئیس شورای اسلامی شهر فرخ شهر بیان کرد: توسعه این پارک در دستور کار قرار دارد و امیدواریم بتوانیم ارائه خدمات را در این پارک برای مسافران و گردشگران افزایش دهیم. حسین کاوه تصریح کرد: ورود مسافر و گردشگر موجب رونق به بازار شهر می شود و می تواند بازار را در مسیر توسعه قرار دهد. وی بیان کرد: رونق بازار فرخ شهر نسبت به سالهای گذشته مطلوب تر شده است و افزایش ورود مسافر و گردشگر نقش مهمی در این خصوص داشته است.










۱۳۹۳/۶/۲۱ - ۰۹:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن