تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820955813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمارستان امام حسین (ع) زنجان 142 تختخوابی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیمارستان امام حسین (ع) زنجان 142 تختخوابی شد زنجان - ایرنا - مدیر درمان استان زنجان گفت: در راستای ارایه خدمات درمانی بهینه به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان زنجان شمار تختخواب های بیمارستان امام حسین(ع) این شهر از 125 به 142 تخت افزایش یافت.


به گزارش ایرنا، علی محمدی با بیان این مطلب افزود: بیمارستان امام حسین(ع) که بزرگترین مرکز درمانی تامین اجتماعی در سطح استان زنجان به شمار می رود توسعه این مجموعه درمانی را از سال 85 با هدف برخورداری مناسب بیمه شدگان استان از ظرفیت ها و امکانات درمانی سازمان در برنامه کاری خود قرار داده است.
وی به مراحل پیگیری و افزایش و توسعه امکانات درمانی این بیمارستان پرداخت و گفت: فاز اول این طرح کلنگ زنی و احداث مجموعه پلی کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) در تیر ماه سال 86 کلید خورد و در بهمن سال 91 به طور رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.
محمدی بیمه شدگان را ولی نعمتان این صندوق خواند و تصریح کرد: با افتتاح پلی کلینیک تخصصی بیمارستان ، فاز دوم در جهت توسعه بخشهای بستری آغاز شد و این مرکز درمانی از 100 تخت به 125 تخت ارتقا و به تناسب آن تعداد پرسنل و تجهیزات پیشرفته برای این مرکز درمانی نیز افزایش یافت.
وی به افزایش جمعیت بیمه شدگان استان اشاره کرد و یادآور شد: به علت اینکه امکانات این مرکز درمانی با این حجم پاسخگوی نیاز جامعه بیمه شدگان استان نبود لذا گام بلند دیگری در جهت توسعه این مرکز برداشته شد.
محمدی خاطرنشان کرد: امسال در راستای افزایش تختهای مصوب از 125 به 142 پیشنهاد شد و خوشبختانه به تصویب هیات مدیره سازمان مرکزی رسیدکه با اجرایی شدن آن تجهیزات، امکانات و کادر درمانی و تخصصی نیز به تبع آن افزایش خواهد یافت.
مدیر درمان استان پیرامون تکریم ارباب رجوع در مراکز درمانی تامین اجتماعی گفت: مجموعه کارکنان بخش درمان استان در سال جاری سرلوحه امور خویش را رعایت مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع قرا داده اند.
محمدی همچنین در زمینه پاسخگویی درسازمان یادآورشد: ما خود را ملزم به پاسخگویی می دانیم و به مطالبات مردم در حوزه درمان تامین اجتماعی استان با افزایش تختهای این مرکز درمانی و از کانالهای مختلف پاسخ مثبت داده ایم.
وی افزود: هرگامی که در جهت خدمت به مردم و بیمه شدگان برداشته شود حق مسلم صاحبان صندوق بین النسلی تامین اجتماعی و مردم شریف استان است.
محمدی به طرح افکار سنجی استانداری در سال 92 اشاره و اظهار کرد: با برنامه ریزی صحیح صورت گرفته در دو سال گذشته، بیمارستان امام حسین (ع) در بین کلیه واحدهای تابعه در طرح افکار سنجی استانداری بیشترین امتیاز را کسب کرده است.
596


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن