تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804932982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری کلاهبردار حرفه ای توسط ماموران انتظامی بندر انزلی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دستگیری کلاهبردار حرفه ای توسط ماموران انتظامی بندر انزلی انزلی - ایرنا - فردی که هفت سال از طریق شعبات بیمه اقدام به کلاهبرداری می کرد ، در دام پلیس بندرانزلی افتاد .


فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت : ماموران پلیس آگاهی متعاقب دریافت شکوائیه از یکی از شرکتهای بیمه علیه چند نفر از کارکنان خود مبنی بر خیانت در امانت و کلاهبرداری ، اقدام به بررسی موضوع و دستگیری متهمان کرد.
سرهنگ پاسدار "هرمز عشقی " افزود: پلیس آگاهی انزلی پس از تحقیقات مقدماتی از نماینده شرکت و با انجام تحقیقات تخصصی و تکمیلی به صورت محسوس و نامحسوس ، موفق به دستگیری متهم اصلی پرونده شد.
وی افزود : متهم ردیف اول در اظهارات خود به بیش از 890 میلیون تومان کلاهبرداری طی سالهای 85 تا 92 تحت عناوین مختلف نظیر تصادف صوری و غیره اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی انزلی اظهار کرد : همدست این شخص در یکی از شعبه های شرکت بیمه در شهرهای همجوار وجوهات را اخذ و به حساب متهم اصلی واریز می کرد .
وی در خصوص متهم ردیف دوم این پرونده اظهار کرد : نامبرده که با همکاری متهم اصلی شناسایی و دستگیر شد در خصوص جرم ارتکابی اش گفت که به واسطه اعتمادی که به متهم اصلی داشته امور بانکی وی را با استفاده از کارت ملی دیگران انجام میداده است .
سرهنگ عشقی در خصوص وضعیت فعلی متهمان به ایرنا گفت: در حال حاضر و پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی ، متهمان با صدور قرار وثیقه 10 میلیارد ریالی از سوی مقام قضایی ، روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی انزلی در ادامه به تمامی شهروندان و کارمندان دولت و شرکتها توصیه نمود برای پیشگیری از وقوع جرایم مالی با حفظ هوشیاری و پرهیز از اعتماد نابجا در روابط بین فردی ، از در اختیار قراردادن مدارک شناسایی خود به غیر، پرهیز کنند.
*سه سال فرار بی نتیجه یک کلاهبردار
سرهنگ عشقی همچنین از دستگیری کلاهبرداری که سه سال متواری بود توسط ماموران کلانتری 12 فرماندهی انتظامی بندر انزلی خبر داد و افزود: از این متهم بیش از 10 مورد شکایت در خصوص کلاهبرداری ، چک بی محل و فروش مال غیر ثبت شده است .
وی اظهار کرد : نامبرده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شد.
*دستگیری و انهدام باند سارقان موتور سیکلت
فرمانده انتظامی بندر انزلی در ادامه گفت و گو با ایرنا ازعملیات پلیسی منتج به متلاشی شدن باند سارقان حرفه ای موتورسیکلت درشهرستان انزلی خبرداد.
وی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای اهداف قرارگاه عملیاتی مبارزه با سرقت ، موفق به شناسایی و دستگیری سه سارق سابقه دار شدند.
سرهنگ عشقی در تشریح این عملیات اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی نظیر فعال سازی منابع ، مخبران ، کنترل مجرمان سابقه دار و زندانیان آزاد شده ، این گروه سه نفره سارق موتور سیکلت شناسایی شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی با اشاره به اینکه دو نفر از این سارقان در زمان مرخصی از زندان مبادرت به سرقت می کردند افزود: در سوابق سه سارق یاد شده مجموعا 20 مورد جرم سرقت و ضرب و جرح ثبت شده است.
وی یاداور شد: از این سارقان سه دستگاه موتور سیکلت کشف و ضبط شد.
سرهنگ عشقی به شهروندان توصیه کرد ضمن پرهیز از رها نمودن خودرو و موتورسیکلت خود بدون استفاده از دزدگیر ، نکات لازم حفاظتی را در نگهداری از وسایل نقلیه خود لحاظ کنند.
*سارق زور گیر سابقه دار در دام قانون
فرمانده انتظامی انزلی همچنین از دستگیری سارقی با سابقه 16 فقره سرقت خبرداد و گفت: ماموران پلیس آگاهی با اطلاع از وقوع چندین فقره سرقت با توسل به زور، توسط یک سارق سابقه دار ، شناسایی مخفیگاه و دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند و توانستند پس از شناسایی مخفیگاه متهم با اخذ مجوز قضایی ، در عملیاتی غافلگیر کننده ، وی را دستگیر کنند.
وی افزود: در بازرسی منزل این سارق سه دستگاه موتور سیکلت، لپ تاپ و کارتهای عابر بانک مسروقه کشف شد.
سرهنگ عشقی همچنین گفت: متهم تحت تاثیر استعمال شیشه نیمه شبها با مجهز بودن به سلاح سرد از منازل مردم سرقت می کرد.
وی افزود: این سارق به 16 فقره ورود به عنف و ضرب ، جرح ، تهدید و سرقت اعتراف کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی در انتها با اشاره به اینکه وظیفه پلیس تلاش برای حفظ و ارتقا نظم و امنیت عمومی و آرامش خاطر شهروندان است خاطر نشان کرد: افراد باید با عنایت به تذکرات و هشدارهای پلیس نکات حفاظتی لازم را در منازل ، محل کسب و کار و حفاظت از اموال خود مدنظر داشته باشند.
وی از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت گیرد.ک/2
620/7560/604


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن