تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820451325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انزوای اجتماعی خطر اقدام به خودکشی را افزایش می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: انزوای اجتماعی خطر اقدام به خودکشی را افزایش می دهد تهران - ایرنا - انزوای اجتماعی خطر اقدام به خودکشی را افزایش می دهد در حالی که ارتباطات محکم اجتماعی می تواند به عنوان عامل پیشیگرانه در این زمینه عمل کند.


به گزارش ایرنا، مسوول واحد سلامت روانی ، اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت اسلامشهر روز پنجشنبه در سمینار نقش اورژانس اجتماعی در پیشگیری از خودکشی با اعلام این مطلب افزود: دسترسی به افرادی که با دیگران ارتباط خود را قطع کرده اند می تواند از خودکشی پیشگیری کند.
مرجان فتحی ادامه داد: تعداد افرادی که براثر خودکشی ، جان خود را از دست می دهند بیشتر از افرادی است که براثر دیگرکشی یا جنگ، جان خود را از دست می دهند.
وی خاطر نشان کرد: خودکشی پنجمین علت مرگ افراد 30 تا 49 ساله و دومین علت مرگ در گروه سنی 15 تا 29 ساله به شمار می رود.
این روانشناس گفت: در مقابل هر مرگ ناشی از خودکشی ، 27 مورد "اقدام به خودکشی" اتفاق می افتد.
نامبرده افزود: رنج روانی افرادی که وادار به گرفتن جان خود می شوند، بیش از تصور است و خودکشی ، علل زیستی ، اجتماعی و فرهنگی دارد.
وی با اشاره به روز جهانی پیشگیری از خودکشی (دیروز چهارشنبه 19 شهریور) گفت: شعار سال 2014 روز جهانی پیشگیری از خودکشی، "دنیایی به هم پیوسته" است.
اجتمام(3)**9185**1436


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن