تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798288059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رایزنی استاندار با وزیر نفت برای ایجاد پتروشیمی چهارم کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رایزنی استاندار با وزیر نفت برای ایجاد پتروشیمی چهارم کرمانشاه کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه در تازه ترین گزارش عملکرد خود، از رایزنی با مهندس زنگنه وزیر نفت در باره پالایشگاه آناهیتا و ایجاد پتروشیمی کرمانشاه خبر داده است.


به گزارش ایرنا، "ابراهیم رضایی بابادی" در گزارشی که روز پنجشنبه بر روی وب سایت شخصی اش قرار داده افزوده است: در حاشیه جشنواره شهید رجایی با مهندس زنگنه درباره پالایشگاه آناهیتا و ایجاد پتروشیمی چهارم تحت عنوان GTP که پروژه ای بزرگ و اشتغالزا است، صحبت کردم.
استاندار کرمانشاه در ادامه همچنین عنوان کرده که با وزیر نفت همچنین در رابطه با تامین گاز نیروگاهی که شرکت های مختلف (از جمله شرکت کیسون) بدنبال احداث آن است، رایزنی کردم.

** گزارش هیات اعزامی برای بررسی پتروشیمی استان
استاندار کرمانشاه در ادامه گفته عصر روز یکشنبه با آقای شعری مقدم (معاون وزیر نفت) و مدیران حوزه پتروشیمی استان جلسه داشتم، آقای شعری مقدم به دستور وزیر نفت هیاتی را برای بررسی پتروشیمی استان به کرمانشاه فرستاده بودند.
در این جلسه ایشان گزارش هیات اعزامی و نتیجه مطالعات را ارایه کردند و در نهایت بعد از یک و نیم ساعت صحبت و بررسیِ گزارش، قرار شد یکی از پروژه های بزرگ پتروشیمی را در استان اجرا کنیم.

*** تعیین تکلیف اعتباراتی که صندوق توسعه ملی برای کرمانشاه قایل شده است
استاندار کرمانشاه در ادامه این گزارش از دیدار خود با "صفدر حسینی" مدیرعامل صندوق توسعه ملی و "رازانی" معاون این صندوق سخن به میان آورده و گفته محور اصلی این گفت وگوها طرح های حوزه کشاورزی بوده است.
وی اظهار کرد: با توجه به تسهیلاتی که به تازگی این صندوق برای کرمانشاه قایل شده، قرار شد که توجیه اقتصادی کل طرح ها را بانک کشاورزی بررسی و اعلام کند تا برآن اساس اعتبارات با دقت اختصاص پیدا کند.

**** دیدار با نمایندگان رسانه های جمعی استان
استاندار کرمانشاه در ادامه گزارشی که بر روی وب سایت شخصی اش منتشر کرده از دیدار با نمایندگان رسانه های جمعی استان سخن گفته که در این نشست گفتم ما رسانه ها را محرم و رازدار مجموعه مدیریتی می دانیم، هیچ اقدامی را از مردم پنهان نمی کنیم و از رسانه ها انتظار داریم مشکلات را به مدیران گوشزد کنند.
در این نشست خبری درباره ی کارهای صورت گرفته توسط دولت تدبیر و امید در کرمانشاه، نیز سخن گفتم که امسال حدود دویست و هفت پروژه با سرمایه گذاری صد و پنجاه میلیارد تومان در استان افتتاح شد.
البته این پروژه ها همه خدمات دولت را شامل نمی شوند، اینها تنها مجموعه ای از طرح هایی بودند که برای افتتاح آماده شد چون اعلام کردیم هر پروژه ای که آماده افتتاح می شود باید مورد بهره برداری و در اختیار مردم قرار گیرد.
در پاسخ به خبرنگاران درباره ی وضعیت مدیریت شهری نیز گفتم اقداماتی که هم اینک از سوی شهرداری ارایه می شود در خور شأن کرمانشاه نیست و امیدواریم با اقداماتی که انجام می دهیم و استفاده از اعتبارات بیشتر به وضعیت اجرای پروژه ها سامان دهیم.
البته همه اینها در سایه آرامش و همدلی امکان پذیر است و فکر می کنم آن چیزی که در سال های گذشته در استان وجود نداشته، آرامش بوده است.
همچنین به اصحاب رسانه خبر دادم که کرمانشاه در ردیف دوم کشوری در خصوص تلاش برای کاهش رشد نرخ بیکاری قرار گرفته است.
در بهار امسال به لحاظ تلاش برای کاهش رشد نرخ بیکاری بعد از استان گیلان دومین استان در سطح کشور شناخته شدیم و این امیدی به معنای تلاش های تاثیرگذار در استان به منظور کاهش نرخ بیکاری است.

***** حضور و عهد دلگرم کننده وزیر کار
استاندار کرمانشاه در ادامه از حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان و اینکه وزارت کار سه هزار میلیارد تومان سهم خود برای اجرای پروژه ی آناهیتا را پرداخت خواهد کرد، سخن گفته است.
دکتر ربیعی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در سفر به کرمانشاه پروژه مسکن مهر هزار و صد و پنجاه واحدی ویژه معلولان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی استان در دولت آباد را افتتاح کردند.
مطلب خرسند کننده در جریان این سفر، اینکه آقای ربیعی درباره پروژه آناهیتا به ما قول دادند وزارت کار سه هزار میلیارد تومان سهم خود برای اجرای پروژه ی آناهیتا را پرداخت کند.
567


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن