تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804433226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار البرز: مشکل اشتغال با حمایت از کارآفرینان مرتفع می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار البرز: مشکل اشتغال با حمایت از کارآفرینان مرتفع می شود کرج- ایرنا- استاندار البرز گفت: برای ریشه کنی مشکل اشتغال و رفع بیکاری در سطح استان باید از کارآفرینان حمایت بیشتری شود.


به گزارش ایرنا، "سید حمید طهایی " شامگاه چهارشنبه در نشست کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری استان البرز افزود: همکاری مدیران برای ارایه راهکارهای مناسب در جهت بومی سازی طرح ها باید مورد توجه خاص قرار گیرد.
وی اظهار کرد: ما اعتقاد داریم مدیریت جهادی بایستی در سطح استان حاکم شود و عزم خویش را برای خدمت به کارگیریم و به وظایفمان به خوبی عمل کنیم .
طهایی، استان البرز را بخشی از پایتخت دانست و اظهار کرد: کمک و مساعدت مدیران ملی به این استان به ویژه در جهت رفع مشکل اشتغال، باری را از دوش پایتخت بر خواهد داشت.
وی با اشاره به نوپا بودن استان البرز گفت : مطالعات طرح آمایش سرزمین در حال انجام است که براساس آن می توانیم طرحهای توسعه ای استان را شناسایی و اجرا کنیم.
استاندار البرز از عدم حضور برخی مدیران در کارگروه اشتغال استان گلایه کرد وافزود: کارگروه اشتغال از مهم ترین کارگروه های تخصصی استان است، بنابر این همه مدیران عضو این کارگروه باید حضور فعال داشته باشند.
در ادامه این نشست مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: بررسی 15 مرکز کاریابی بیانگر این واقعیت است که تعداد جویندگان کار با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد سه برابر بیشتر از تقاضای بازار کار است.
"علی ایمانی" ، بیشتر این تقاضای کار در استان را در رشته های ساخت و تولید(قالب سازی، تراشکاری، فرزکاری و...)، رشته های برق کار صنعتی، تاسیسات برق، تعمیر و نگهداری برق دستگاههای صنعتی در مقاطع دیپلم و زیر دیپلم اعلام کرد.
وی همچنین میزان تسهیلات بانکی استان را دوهزارو 430 میلیارد ریال ذکر کرد و از بررسی 32 طرح اشتغالزا در کمیته منتخب خبر داد .
ایمانی افزود: از این تعداد 21 طرح به بانک معرفی شده و تاکنون 70 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
"مهرداد مظفری " معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار البرز در تحلیلی از علت بالا بودن تقاضای بازار کار به افراد با مدرک تحصیلی پایین تر از لیسانس اظهار داشت: شاید لازم باشد از دانشگاه ها تحقیق کنیم که خروجی آنها مورد نیاز بازار کار نیست؛ این نشان می دهد کارگزاران اصلی بخش صنعت تحصیلات دانشگاهی ندارند و باید با توسعه صنایع نانو تکنولوژی، بستر را برای استفاده از خروجی دانشگاه ها فراهم کنیم.
وی ادامه : برخی افراد بیکار ، مشاغل دولتی و پشت میز نشینی را ترجیح می دهند و این امر از دیگر دلایل بیکار ماندن افراد تحصیلکرده است.
مدیرفلاح مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: مطالبات ایثارگران در حوزه اشتغال به حق و جدی است و بی توجهی به آن تبعات ناخوشایندی به دنبال خواهد داشت.
وی گفت: درزمان حاضر 9 هزار ایثارگر مهمان در البرز تشکیل پرونده داده اند که احتساب خانواده این افراد، ما باید پاسخگوی مسائل رفاهی، خدماتی و اشتغال 30 هزار نفر خانواده ایثارگر باشیم.
وی 70 درصد مطالبات ایثارگران را در حوزه اشتغال اعلام کرد و افزود: اولویت ما استفاده از ظرفیت بنیاد شهید برای اشتغالزایی این قشر بوده و تشکیل کمیسیون اشتغال در بنیاد شهید بر هیمن اساس بوده است تا به صورتی خاص به نیاز ایثارگران پاسخ داده شود.
مدیرفلاح گفت: طرح "تکاک" برای استفاده از ظرفیت های اقتصادی و اشتغالزایی ایثارگران در استان به تازگی اجرا شده است.
این مسوول با اشاره به اعتبار حدود 150 میلیارد ریالی مشاغل خانگی سال 93 در البرز اظهار کرد: 17 میلیارد ریال از این مبلغ به ایثارگران پرداخت شده است اما هنوز مشکلات وجود دارد.
وی سود بالای تسهیلات وام مشاغل خانگی را مهم ترین مانع دریافت این تسهیلات دانست و گفت: ایثارگران توانایی پرداخت این میزان سود را ندارند.ک/2
691/7411


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن