تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820096663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزینه های واهی روی میز ، دلگرمی کوچکی برای مزدوران استکبار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سردار نقدی / گزینه های واهی روی میز ، دلگرمی کوچکی برای مزدوران استکبار است خرم آباد – ایرنا – رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: گزینه های وای روی میز که از وسی استکبار عنوان می شود دلگرمی کوچکی برای مزدوران و نوکران آنها است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدرضا نقدی عصر چهارشنبه در دیدار با بسیجیان شهرستان خرم آباد در حسینیه عاشقان ثارالله افزود: دولت آمریکا و نوکرنش دریافته اند که در برابر قدرت عظیم ایران اسلامی، همچون مگسی هستند که عرصه سیمرغ جولانگاه آنان نیست.
وی با اشاره به پیشرفت های سریع ایران در حوزه های مختلف از جمله حوزه علمی اظهار داشت: ایران اسلامی امروز از قدرت های مطرح جهان در عرصه نظامی محسوب می شود که دشمن جرات ندارد چپ به آن نگاه کند.
وی به جنگ افروزی های آمریکا در دنیا اشاره کرد و گفت: امروز ملت های مختلف به دلیل این جنگ افروزی ها به ویژه مردم کشورهای منطقه تنفر بیش ازحدی از آمریکا دارند.
سردار نقدی ادامه داد: وضعیت سیاسی آمریکا نیز در شرایطی است که رییس جمهور آن جرات حضور در میان مردم کشورهای مختلف را ندارد و بسیاری از سفرهای مقامات آمریکایی به سایر کشورها به صورت مخفیانه و شبانه انجام می شود.
وی تصریح کرد: استکبار و غرب برای سرکوبی ملت ها ساز و برگ های فراوان نظامی استفاده می کنند که این امر تاثیری به حال انان نداشته و با بکارگیری این سلاح ها منفورتر و مغلوبتر می شوند.
رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور همچنین به تحولات منطقه و جنگ اخیر غزه اشاره کرد و افزود: شاگردان انقلاب ، شاگردان استکبار را که 10 سال غزه را در محاصره داشتند تحقیر می کنند و جوانان با غیرت انقلابی با دست خالی ، پوزه دشمن تا دندان مسلح را به خاک مالیدند.
وی اضافه کرد: پیاده نظام رژیم صهیونیستی دو ماموریت بزرگ شامل تفرقه افکنی و جریحه دار کردن اعتقادات مسلمانان را در منطقه دنبال می کند .
وی بر حمایت ملت ایران از مظلومان تاکید کرد و گفت: سیاست های استکبار و آمریکا دربسیاری از کشورها از جمله فلسطین، سوریه، لبنان، عراق، افغانستان و پاکستان شکست خورده و در برابر سیاست های انقلاب اسلامی زمین گیر شده است.
وی به توانمندی ها و پیشرفت های مختلف ایران پس از انقلاب اسلامی در عرصه های عمرانی، سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز تصویر رهبر معظم انقلاب اسلامی دست به دست در میان آزادی خواهان دنیا می گردد و این شخصیت بزرگ در دل مردم آزاده جهان جای دارد و در مقابل آمریکا و استکبار نشان دادند که روز به روز ضعیف تر و منزوی تر می شوند.
وی با تاکید بر علاقه بسیاری از جوانان برای حضور در کشورهای اسلامی جنگ زده گفت: این کشورها نیاز به رزمنده ندارند چرا که با بیداری اسلامی امام راحل و نور هدایت ولی امر مسلمین جهان سراسر این کشورها را جوانان غیور و رزمنده ای در برگرفته که می توانند از ملت و مردم خود دفاع کنند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور مسئله تهاجم فرهنگی را نگران کننده دانست و ادامه داد: امروز مساله ای که برای ما نگران کننده است تهاجم فرهنگی و رها کردن ارزش هاست چرا که این موضوع دل مجاهدین را می لرزاند .
وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی تنها راه دشمن برای حمله به کشور و جوانان است اضافه کرد: دشمن پس از شکست در جبهه نظامی، تمامی دلارهای خود را از سال 85 در زمینخه فرهنگی هزینه کرده وبه جنگ فرهنگی با ایران روی آروده است.
سردار نقدی اظهار کرد: هم اکنون 166 کانال ماهواره ای در یک برنامه ریزی گسترده تلاش می کنند ایمان را که عنصری برای مجاهدت و ایستادگی مسلمانان است از ملت مسلمان بگیرند چرا که دریافته اند کم رنگی ایمان در جامعه منجر به پیروزی انها می شود.
وی ادامه داد: امروز استکبار در جنگ فرهنگی با قوی ترین متخصصیان رسانه ای دنیا برای ساماندهی و فعالیت سه هزار شبکه ماهواره ای و 166 کانال فارسی زبان ، با هدف ضعف ایمان و تقوای گروههای سنی مختلف و تهاجم به فرهنگ دینی، اخلاق و معنویت در تلاش است.
وی تولید و توزیع مواد مخدر در ایران و کشورهای همجوار ، افزایش 10 برابری تولید مواد مخدر در افغانستان، و ورود آن با قیمت ارزان به ایران و ترویج مشوربات الکلی را نقشه شوم دیگری از سوی استکبار دانست و گفت: رسانه ها و ماهواره امروز مهمترین ابزار ترویج فساد اخلاقی هستند.
سردار نقدی همچنین افزایش سه برابری آمار طلاق در کشور را زنگ خطری در خصوص استفاده از فعالیت شبکه های ماهواره ای دانست و گفت: فعالیت 22 شبکه مختلف در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بدون شک پاسخگوی مطلوبی برای تنوع طلبی مردم ایران است و بنا براین ستفاده از این وسیله پرخطر به بهانه تنوع طلبی بر هیچکس جایز نیست.
وی با اشاره به توانمندی ها و اقتدار بسیج افزود: ایمان و اتحاد را فرمول معجزه آسای بسیج بوده و موجب خنثی شدن تمامی سلاح های بکار رفته علیه بسیج و بسیجیان شده است.
وی تصریح کرد: استکبار با تشکیل گروهک های تروریستی ا ز جمله داعش تلاش می کند اسلام را به عنوان دین خشونت به جهانیان معرفی کند و این در حالی است که ارائه دهندگان فرهنگ متعالی پیروز میدان هستند که بدون شک جمهوری اسلامی و ملت ایران باید این فرهنگ را به جهانیان ارائه کنند.
7269/630


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن