تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820365374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از70درصد سود کالاهای تولیدی مازندران درحاشیه بازار مبادله می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیش از70درصد سود کالاهای تولیدی مازندران درحاشیه بازار مبادله می شود ساری-ایرنا- معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران گفت : بیش از 70 درصد سود کالاهای تولیدی در حاشیه بازار و یا در واقع ،واسطه به جیب می زنند.


"علی احسانی " چهارشنبه شب در نشست اساتید کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی مجمع تشخیص مصلحت نظام با فعالان اقتصادی مازندران در ساری افزود: در حالی استان در تولیدات محصولات کشاورزی نقش مهمی در اقتصاد استان و کشور دارد که تولید کننده و مصرف کننده از مزیت های آن بهره مند نمی شوند.
وی با اشاره به ارزش زمین در استان مازندران ، ادامه داد :ارزش افزوده زمین در استان نیز به جیب عده خاصی می رود.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران از بی توجهی مسوولان کشوری به مزیت های اقتصادی استان که در آمار کشوری نقش بسزایی دارد ، انتقاد کرد و بیان داشت: متوسط بارندگی کشور سالانه 250 میلی متر است که مازندران با بارندگی سالانه حدود 900میلی متر در آمار کشوری نقش مهمی دارد، اما در اجرای پروژه های آب به استان بی توجهی می شود.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استان مازندران به کمبود آب و تهدید خشکسالی علیه کشاورزی استان اشاره کرد و اظهار داشت: سالانه میلیون ها متر مکعب آب به صورت هرز به دریا می ریزد اما دولت به طرح های سد سازی و ذخیره آب به انداز اهمیت آن در آماری ملی توجه ندارد.
احسانی گفت: در حالی که امسال 10 میلیارد دلار از 18میلیارد دلار تسهیلات صندوق توسعه ملی به بخش آب تخصیص یافته است، که استان مازندران از این تسهیلات بی بهره مانده است.
احسانی تصریح کرد: در دولت جدید به آمایش سرزمینی و طرح های توسعه استان مازندران به ویژه کشاورزی، گردشگری و پتروشیمی توجه جدی کرده است.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی در یک دهه اخیر با تمامی نامهربانی های دولت کنار آمده و به وظایف خود به درستی عمل کرده است، گفت: دولت دکتر روحانی به بخش خصوصی اعتماد ویژه ای کرده و زمینه حضور آنان را ایجاد کرده است.
کارگاه علمی تخصصی اقصاد مقاومتی با حضور اساتیدی از مجمع تشخیص مصلحت نظام با هدف تببین چشم انداز توسعه ای کشور بر اساس ظرفیت های استان ها و برداشت مشترک از تئوری اقتصادی مقاومتی برای مدیران ارشد استان مازندران برگزار شده است.ک/2
2585/608


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن