تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802781181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوجوانانی که با ایده های خلاقانه میلیونر شدند!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



نوجوانانی که با ایده های خلاقانه میلیونر شدند!
این افراد با ایده‌های خوب خود و پشتکار موفق شده اند در سنین نوجوانی درآمدهای میلیونی داشته باشند و به تجارتخود ادامه دهند.



به این مطلب امتیاز دهید

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، ایده نوجوانان میلیونر امروزه چندان دور از ذهن نیست. بسیار از بازیگران و هنرمندان مطرح نوجوان که در فیلم‌های هالیوودی بازی می‌کنند درآمدهای بالایی داشته و طی مدت کمی میلیونر می‌شوند. تنها کافی است تا این افراد کمی استعداد داشته باشند و تا ورود به چنین عرصه‌های هنری پول زیادی به جیب بزنند. اما آنچه کمتر اتفاق می‌افتد نوجوانانی هستند که با ایده‌های خاص و نوآورانه خود به صورت خودجوش و بدون دریافت حقوق، درآمدهای میلیونی به جیب می‌زنند.

بسیاری از نوجوانان و جوانان برای داشتن کمک خرج تحصیل و یا موارد دیگر به دنبال راه انداختن یک کسب و کار شخصی کوچک می‌روند تا بتوانند درآمد مختصری داشته باشند اما تنها تعداد انگشت شماری از این افراد با ایده‌های خوب خود و پشتکار موفق می‌شوند تا درآمدهای میلیونی داشته باشند. در ادامه مطلب قصد داریم برخی از این نوجوانان را که با ایده‌های خلاقانه توانستند درآمدهای میلیونی داشته باشند معرفی کنیم.


جوردن مارون معروف به کاپیتان اسپارکلز
جوردن مارون یکی از آن نوجوانان خوش شانسی است که یکی از سرگرمی‌های خود را به منبع درآمدی بزرگ برای خود تبدیل کرد. جوردن مارون یکی از فعالان وب سیایت اشتراک ویدئو یوتیوب است که شبکه شخصی خود را در این وبسایت با عنوان کاپیتان اسپارکلز قبل از 18 سالگی راه اندازی کرد. عمده فعالیت جوردن مارون در این شبکه به اشتراک گذاشتن ویدئو راهنما ها و نحوه انجام بازی‌های ویدئویی است که خودش بازی می‌کند. پس از مدتی وب سایت چندرسانه‌ای و سرگرمی ماشینیا با وی برای اشتراک ویدئو های جدید قرارداد می‌بندد. در حال حاضر شبکه جوردن مارون در یوتیوب میلیون ها طرفدار داشته و درآمد وی از این راه 8.2 میلیون دلار است.


نیک دالااوسیو
نیک دالااوسیو یادگیری زبان‌های برنامه نویسی را به صورت خود آموز با کتاب "زبان C برای احمق ها" و ویدئوهای آموزشی آنلاین آغاز کرد. بعد از اینکه به مقدار کافی بر زبان‌های برنامه نویسی مسلط شد، نیک اولین اپلیکیشن خود را برای موبایل در سن 12 سالگی طراحی کرد. در سن 15 سالگی وی موفق شد اپلیکیشن تریمیت را طراحی کند. این اپلیکیشن در واقع مقاله ها و اخبار بلند و طولانی را در 140 تا 1000 لغت خلاصه می‌کرد. یک سرمایه گذار هنگ کنگی متوجه پتانسیل بالای این برنامه شد و 300 هزار دلار به نیک داد تا برنامه خود را گسترش دهد. در نهایت اپلیکیشن ساملی معروف متولد شد. اپلیکیشنی که شرکت یاهو 30 میلیون دلار بابت آن به نیک دالااوسیو پرداخت کرد.


فریسر دارتی
تجارت 2 میلیون دلاری این نوجوان اسکاتلندی زمانی شروع شد که وی مرباهای خانگی مادربزرگش را در بازار کشاورزان به فروش می‌رساند. پس از مدتی وی در دستور تهیه مرباها تغییراتی ایجاد کرد و طعم‌های جدیدی را به محصولات خود اضافه کرد. آوازه مرباهای فریسر به شهرهای دیگر در اسکاتلند نیز رسید و پس از مدت کوتاهی فروشگاه‌های زنجیره ای وایتروس در اسکاتلند طی قرارداد مرباهای فریسر را در 184 فروشگاه عرضه کرد. برند سوپرجم در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین مرباها در این کشور است که تقریباً در تمام فروشگاه ها به فروش می‌رسد.


اشلی کوالز
اشلی در سن 14 سالگی خودآموزی زبان HTML را آغاز کرد و تصمیم گرفت تا وبسایتی را با عنوان whateverlife تأسیس کند. وی در این وبسایت طرح‌های وب خود را برای خریداران علاقه مند به نمایش می‌گذاشت. در آن زمان وبسایت اشلی طرفدار زیادی نداشت. سال بعد اشلی پیشنهاد طرح‌های وب خود را به دوستان و همکلاسی‌های خود که خواستار مدل ها و پوسته‌های جدید برای صفحات شخصی خود در سایت‌های اجتماعی بودند ارائه کرد. همین تبلیغات شخصی باعث شد تا بازدیدکنندگان وبسایت اشلی بیشتر و بیشتر شود تا اینکه وی از سرویس تبلیغات گوگل نیز استفاده کرد تا درآمدی نیز از این راه داشته باشد پس از مدتی وی مستقیماً با مشتریان تماس می‌گرفت تا تبلیغات آن‌ها را در وبسایت خود قرار دهد. در حال حاضر وب سایت اشلی کوالز ماهانه بیش از 7 میلیون بازدید داشته و میلیون ها درآمد برای وی دارد.


رابرت نی
رابرت در سن 14 سالگی هیچ تجربه ای از برنامه نویسی نداشت اما خودآموزی برنامه نویسی را به صورت کاملاً سنتی و در کتابخانه مدرسه خود آغاز کرد. بعد از چند ماه وی موفق شد 4000 خط کد را برای بازی bubbleball بنویسد. وی بازی خود را به صورت رایگان در فروشگاه آنلاین اپل قرار داد. در طی یک هفته تعداد دانلودهای این بازی به بیش از یک میلیون رسید و در نهایت رکورد بازی محبوب angry birds را نیز جابجا کرد و تبدیل به بازی رایگانی شد که بیشترین دانلود را از اپ استور اپل داشته است. در طول دو هفته این بازی چیزی در حدود 2 میلیون دلار برای رابرت درآمد داشته است.


آدام هیلدرت
آدام در سن 14 سالگی دابیت را پایه گذاری کرد. دابیت یک شبکه اجتماعی برای نوجوانان بود و در زمان خود یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی در انگلیس محسوب می‌شد. از آن زمان تا کنون این شبکه اجتماعی به کار خود ادامه داده است و در کناران کار مشاوره به شرکت‌های دیگر برای عرضه و بازاریابی محصولات مختص نوجوانان را نیز انجام می‌دهد.


شان بلنیک
هنگامی که‌شان بلنیک تنها 14 سال داشت 500 دلار پول خود را در وبسایت bizchair که راه اندازی کرده بود سرمایه گذاری کرد. وی 500 دلار را از کوتاه کردن چمن خانه‌های محله خود بدست آورده بود. وی در دوره نوجوانی به نحوه کار و عملکرد فروش صندلی‌های اداری پدر خود توجه زیادی می‌کرد. با پیدا شدن اینترنت در بسیاری از خانه ها، شان به این ایده فکر کرد که به کمک شبکه اینترنت می‌توان واسطه را در فروش حذف کرد و محصولات را به صورت مستقیم به مشتریان فروخت. در سن 16 سالگی‌شان بلنیک توانست از همین فروش آنلاین میلیون ها دلار درآمد داشته باشد./بازار خبر/110


 




۱۹/۰۶/۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن