تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803335508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايده هاي خلاق شهروندان در ايده بازار تخصصي شهرداري تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۷ب.ظ)
ايده هاي خلاق شهروندان در ايده بازار تخصصي شهرداري تهران معاون مطالعات و برنامه ريزي امور زيرساخت و طرح جامع از به‌‌کارگيري ايده‌هاي خلاق شهروندان و متخصصان در عرصه‌هاي مختلف در"ايده‌‌بازار تخصصي شهرداري تهران" خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون مطالعات و برنامه ريزي امور زيرساخت و طرح جامع اظهار داشت: در راستاي توسعه و تعميق ارتباط ميان شهروندان و مجموعه مديريت شهري و هم چنين بهره مندي از خلاقيت و تفکر سازنده صاحبان ايده راه اندازي" ايده بازار تخصصي شهرداري تهران " ضروري به نظر مي رسيد.
بصيري با اشاره به برگزاري جشنواره هاي متعدد براي جذب ايده هاي مردمي گفت: شهرها و نهادهاي هدايت‌کننده آن، به دليل تحولات مختلف در طول زمان همواره با چالش‌هاي جديدي روبه‌رو هستند ؛ بروز اين چالش‌هاي جديد به معناي نياز به راه‌حل‌هاي جديد و خلاقانه است و يکي از مهم‌ترين مسيرها براي دستيابي به راه‌حل‌هاي جديد، استفاده از ايده‌هاي خلاق است.
وي در اين خصوص خاطر نشان کرد: يک ايده مراحل مختلفي را سپري مي‌کند تا از خام بودن به يک ايده بالغ و عملياتي تبديل شود و به همين منظور، يکي از اهداف اين ايده‌بازار تخصصي حرکت از ايده‌هاي خام به سمت ايده‌هاي بلوغ يافته و عملياتي نمودن آنها است.
بصيري افزود: با توجه به اين رويکرد، ايده‌بازار تخصصي شهرداري تهران محورهاي مشخصي را تعيين نموده تا بر اساس آن ايده‌هاي هدفمند براي حل چالش‌هاي پيش‌روي شهرداري تهران را جذب نموده و سپس به پرورش آنها بپردازد.
وي در ادامه گفت: ايده ها پس از دريافت در سايت "ايده‌بازار تخصصي شهرداري تهران" به نمايش در مي‌آيند تا امکان تبادل نظر پيرامون ايده‌ها فراهم شود و اين امر سبب مي‌شود تا ايده‌‌پردازان از نظرات صاحب‌نظران در مورد ايده خود آگاه شوند و در برخي موارد گروه‌هاي دو يا چند نفره با ايده‌هاي مشترک شکل بگيرد و در عمل، مرحله بلوغ ايده‌ها آغاز شود.
معاون مرکز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران در ارتباط با ايده هاي برتر عنوان داشت: کميته علمي ايده‌‌ بازار تخصصي از ميان ايد‌ه‌هاي ارسالي، ايده‌هاي نوآورانه، غيرتکراري و داراي قابليت ايجاد ارزش افزوده براي شهر و شهرداري تهران را انتخاب و از صاحبان ايده تقاضا مي‌کند در کارگاه‌هاي تخصصي پرورش ايده (به صورت جمعي يا فردي) شرکت نمايند.
وي اظهار کرد: شکل دهي جريان و تفکر ايده بازار تخصصي شهرداري تهران در سيستم مديريت شهري و اقداماتي از اين دست منجر به رشد و بالندگي شهر شود.
بصيري ادامه داد: در اين کارگاه‌ها که با حضور صاحب‌نظران و متخصصان و همچنين صاحبان ايده‌ برگزار مي‌ شود، امکان پرورش هر چه بيشتر ايده‌ها و بلوغ‌ يافتن آنها فراهم مي‌ شود.
وي افزود: در نهايت، ايده‌هاي برتر در ايده بازار تخصصي شهرداري تهران مورد تقدير و در صورت استفاده و بهره‌برداري مستقيم از ايده‌ها امکان همکاري ايده‌پردازان با سازمان‌هاي مختلف شهرداري تهران نيز مهيا خواهد شد.
بصيري در خاتمه در باره محورهاي فراخوان ايده‌بازار تخصصي شهرداري تهران گفت: محورهاي اصلي و زير محورهاي حوزه مديريت شهري احصاء شده است و به زودي به اطلاع مخاطبان خواهد رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن