تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819706693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایده های خلاق شهروندان در ایده بازار تخصصی شهرداری تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بصیری خبر داد
ایده های خلاق شهروندان در ایده بازار تخصصی شهرداری تهران
معاون مطالعات و برنامه ریزی امور زیرساخت و طرح جامع از به‌‌کارگیری ایده‌های خلاق شهروندان و متخصصان در عرصه‌هاي مختلف در"ایده‌‌بازار تخصصی شهرداري تهران" خبر داد


 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، از روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران ،بصیری معاون مطالعات و برنامه ریزی امور زیرساخت و طرح جامع اظهار داشت : در راستای توسعه و تعمیق ارتباط میان شهروندان و مجموعه مدیریت شهری و هم چنین بهره مندی از خلاقیت و تفکر سازنده صاحبان ایده راه اندازی"ایده بازار تخصصیشهرداری تهران " ضروری به نظر می رسید.

بصیری با اشاره به برگزاری جشنواره های متعدد برای جذب ایده های مردمی گفت : شهرها و نهادهای هدایت‌کننده آن، به دليل تحولات مختلف در طول زمان همواره با چالش‌های جديدي روبه‌رو هستند ؛ بروز اين چالش‌های جدید به معنای نیاز به راه‌حل‌های جدید و خلاقانه است و يکي از مهم‌ترين مسيرها برای دستیابی به راه‌حل‌های جدید، استفاده از ايده‌هاي خلاق است .

وی در این خصوص خاطر نشان کرد: یک ایده مراحل مختلفی را سپری می‌کند تا از خام بودن به یک ایده بالغ و عملياتي تبدیل شود و  به همين منظور، يکي از  اهداف اين ايده‌بازار تخصصی حرکت از ایده‌های خام به سمت ایده‌های بلوغ یافته و عملياتي نمودن آنها است. 

بصیری  افزود : با توجه به اين رويکرد، ايده‌بازار تخصصیشهرداري تهران محورهاي مشخصي را تعيين نموده تا بر اساس آن ايده‌هاي هدفمند براي حل چالش‌هاي پيش‌روي شهرداري تهران را جذب نموده و سپس به پرورش آنها بپردازد. 

وی در ادامه گفت: ایده ها پس از دریافت در سايت "ايده‌بازار تخصصی شهرداري تهران" به نمايش در مي‌آيند تا امکان تبادل نظر پيرامون ايده‌ها فراهم گردد و اين امر سبب مي‌شود تا ايده‌‌پردازان از نظرات صاحب‌نظران در مورد ايده خود آگاه شوند و در برخي موارد گروه‌هاي دو يا چند نفره با ايده‌هاي مشترک شکل بگيرد و در عمل، مرحله بلوغ ايده‌ها آغاز گردد. 

معاون مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در ارتباط با ایده های برتر عنوان داشت : کميته علمي ايده‌‌بازارتخصصی از ميان ايد‌ه‌هاي ارسالي، ايده‌هاي نوآورانه، غيرتکراري و داراي قابليت ايجاد ارزش افزوده براي شهر و شهرداري تهران را انتخاب و از صاحبان ايده تقاضا مي‌کند در کارگاه‌هاي تخصصي پرورش ايده (به صورت جمعي يا فردي) شرکت نمايند.

وی اظهار امیدواری کرد : شکل دهی جریان و تفکر ایده بازار تخصصیشهرداری تهران در سیستم مدیریت شهریو اقداماتی از این دست منجر به رشد و بالندگی شهر گردد.

بصیری ادامه داد : در اين کارگاه‌ها که با حضور صاحب‌نظران و متخصصان و همچنين صاحبان ايده‌ برگزار مي‌گردد، امکان پرورش هر چه بيشتر ايده‌ها و بلوغ‌ يافتن آنها فراهم مي‌گردد. 

وی افزود : در نهايت، ايده‌هاي برتر در ايده بازارتخصصی شهرداري تهران مورد تقدير و در صورت استفاده و بهره‌برداري مستقيم از ايده‌ها امکان همکاري ايده‌پردازان با سازمان‌هاي مختلف شهرداري تهران نيز مهيا خواهد گرديد. 

بصیری در خاتمه در باره  محورهاي فراخوان ايده‌بازار تخصصیشهرداري تهران گفت : محورهای اصلی و زیر محورهای حوزه مدیریت شهری احصاء شده است و به زودی به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.
 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن