تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819654794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج هزار نیروی جدید به بدنه پلیس راهور تزریق شده است/باید‌ سیستم معاینه فنی خودرو یکپارچه شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان سردار مومنی:
پنج هزار نیروی جدید به بدنه پلیس راهور تزریق شده است/باید‌ سیستم معاینه فنی خودرو یکپارچه شود
اصفهان – خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راهور کشور با اشاره به اضافه شدن پنج هزار نفر نیرو به بدنه پلیس راهور کشور نیز افزود: همچنین 3 فروند بالگرد نیز برای بررسی وضعیت در ترافیک جاده‌های سطح کشور تعبیه شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسکندر مومنی در جمع خبرنگاران در حاشیه پنجمین نشست معاونین حمل و نقل و ترافیک و روسای پلیس راهور کلان‌شهرهای کشور با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی در اولویت برنامه‌های پلیس راهور قرار گرفته، اظهار داشت: این برنامه از دو ماه گذشته در دستور کار این نهاد قرار گرفته است. وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی سیستم حمل و نقل عمومی باید به گونه‌ای طراحی شود که تخلفات به حداقل کاهش یابد، ادامه داد: انجام اقدامات ایجابی برای کاهش دادن اقدامات سلبی باید در دستور کار قرار گیرد. رئیس پلیس راهور کشور با انتقاد از روند فعالیت معاینه فنی خودروها و نحوه بیمه کردن خودروها و پرداخت خسارت به آسیب دیدگان نیز بیان داشت: معاینه  فنی خودرو و  بیمه را مردم موظف به انجام هستند و حقوق و تکلیف در این زمینه باید توامان انجام شود. وی با بیان اینکه خودروسازان مکلف به بیمه کردن خودروها در هنگام تحویل دادن به مشتری هستند، افزود: از طرفی دیگر بیمه ها نیز موظف هستند در هنگام پرداخت خسارت به مردم همانند زمانی که هزینه ثبت نام بیمه را دریافت می‌کنند به راحتی خسارت را پرداخت کنند و زمینه نارضایتی مردم را در این بخش فراهم نکنند. سردار مومنی ادامه داد: در بحث معاینه فنی خودرو ضلع اول خودرو ساز است که خودروی ایمن و کم‌آلاینده تولید کند و یک ضلع دوم مردم و ضلع سوم معاینه فنی ها هستند که خودروهای معاینه فنی خودرو اگر وظیفه خود را به خوبی انجام دهند همین امر تبلیغی می‌شود و ایمن و سوخت تنظیم و نیازی به ارجاع پلیس نیست. وی با بیان اینکه این روزها اخبار متعددی در خصوص انجام معاینات فنی صوری  خودروها شنیده می‌شود، افزود: باید توجه داشته باشیم برخی مراکز خودرو ا را نمی‌بیند یا پولی برای آن دریافت می‌کنند و یا برگه معاینه فنی را درب منزل آورده و پولی میگیرند که در این زمینه باید ابتدا سیستم معاینه فنی خودرو یکپارچه شود . رئیس پلیس راهور کشور ادامه داد: معاینه فنی خودرو در عین حال که مطابق قانون است باید نظارت ویژه‌ای بر روی آن انجام شود و اینکه مردم با جریمه به مرکز معاینه فنی بروند و اما ساختار معاینه فنی رعایت نشود، تناقض حرف با عمل پیش‌ می‌آید. وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد تاثیرگذار و کارآمد نیست، گفت:در مورد طرح  زوج و فرد تحلیل کارشناسانه به همراه چندین جلسه برگزار شده است و در حال حاضر با این قضیه مخالف هستیم هر چند در چندین شهر این طرح اجرا می‌شود. سردار مومنی در خصوص اجرای طرح‌های تابستانی پلیس راهنمایی و رانندگی در روزهای پایانی شهریور ماه نیز گفت: بر اساس آمار پزشکی قانونی 4.6 درصد کاهش کشته‌های صوانح داشتیم و  این در حالی است که در شهریور ماه پر حجم‌ترین تصادفات در سال است. وی با اشاره به اضافه شدن 5 هزار نفر نیرو به بدنه پلیس راهور کشور نیز افزود: هم‌چنین 3 فروند بالگرد نیز برای بررسی وضعیت در ترافیک جاده‌های سطح کشور تعبیه شده است.  


۱۳۹۳/۶/۱۹ - ۱۷:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن