تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821226525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارشناسان 10 کشور از صنایع غذایی البرز دیدن کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کارشناسان 10 کشور از صنایع غذایی البرز دیدن کردند کرج - ایرنا- یک هیات 10 نفره متشکل از کارشناسان و محققان مواد غذایی 10 کشور روز چهارشنبه از دو کارخانه تولیدی مواد غذایی در استان البرز دیدن کرد.


به گزارش ایرنا، این کارشناسان از کشورهای آمریکا، تایلند، فیلیپین، چین، هند، اندونزی ، سودان، سریلانکا، کومور و امارات متحده عربی با میزبانی اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان البرز به این استان آمده بودند.
این کارشناسان با بخشی از توانمندی های تولیدی کشورمان در حوزه مواد غذایی آشنا شدند.
سرپرست پژوهشکده کشاورزی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران به خبرنگار ایرنا گفت: این بازدید با هدف آشنایی محققان و کارشناسان غذایی جهان با تولیدات صنایع غذایی ایران انجام شد.
"مجید جوانمرد" ادامه داد: استفاده از تجارب و نظرات کارشناسان و محققان صنایع غذایی جهان برای بهبود تولیدات داخلی و زمینه سازی برای راه یابی به بازارهای جهانی از دیگر اهداف این بازدید هاست.
وی افزود: باید در زمینه فناوری، تشخیص و بسته بندی مواد غذایی صادراتی بیش از پیش کار کنیم تا بتوانیم در بازارهای جهانی گام های بلندی برداریم.
وی گفت: اکنون اقداماتی برای راه اندازی بزرگترین مرکز تحقیقاتی مواد غذایی کشور در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران آغاز شده که این مرکز با همکاری وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و بهداشت و نیز سازمان ملی استاندارد در مسیر کیفی سازی مواد غذایی حرکت خواهد کرد.
استان البرز دارای سه هزارو 500 واحد تولیدی و صنعتی کوچک ، متوسط و بزرگ است که تعداد قابل توجهی از این صنایع در بخش مواد غذایی فعالیت دارند.ک/3
691/7411/ 684


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن