تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805807965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار نقدی:رسانه های غربی لشگر زرهی دشمن هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سردار نقدی:رسانه های غربی لشگر زرهی دشمن هستند بروجرد - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رسانه های غربی لشگر زرهی دشمن هستند که با هدف تخریب جوانان ایرانی فعالیت می کنند.


سردار محمدرضا نقدی روز چهارشنبه در جمع نیروهای بسیجی در سالن 9دی بروجرد افزود: باید از این رسانه ها فاصله گرفت ، مبادا تسلیم شویم زیرا که ما فرهنگ غنی داریم باید حساسیت نشان داد و روشنگری کرد.
وی با اشاره به هجمه گسترده شبکه های غربی و افزایش شبکه های ماهواره ای مخرب برای جوانان و خانواده های ایرانی افزود:دشمن 166شبکه ماهواره ای درست کرده و در آنها نقشه هایی برای کودکان دو ساله در قالب کارتن تا افراد مسن دارند.
وی گفت: اسرییل شش شبکه مخرب به زبان فارسی درست کرده و هم اکنون نیز 95 درصد شبکه های ماهواره ای توسط این رژیم برای آلوده کردن جوانان به کار گرفته است.
وی افزود: برخی هدف از داشتن ماهواره را گوش کردن اخبار می دانند اما بنا بر فتوای امام راحل گوش کردن اخبار توسط رسانه بیگانه جایز نیست حال حتی اگر این فتوا را نیز نشنیدیم اخبار را از رادیو بی بی سی و آمریکا می توان شنید که هر چه دروغ می خواهند علیه ایران بگویند نه از شبکه ماهواره با آن مجریهایی که پوشش زننده دارند.
سردار نقدی افزود: بهانه نیاورید، می خواهید برنامه علمی ببینید کدام شبکه ماهواره در مورد مسایل علمی و پایان نامه مطلب دارد.
وی ادامه داد:نظر سنجی نشان داده تنها 5درصد کسانی که از ماهواره استفاده می کنند می گویند برنامه علمی نگاه نمی کنیم این در حالی است که هر کس آلوده به ماهواره است حداقل روزی چهارساعت در روز از آن استفاده می کند و این یعنی چهار ساعت دوری از عبادت، خانواده، دوری از مطالعه و ایمان.
سردار نقدی افزود: برخی بهانه دارند که تنوع می خواهند و برنامه های صدا و سیما تکراری است، 23شبکه در ایران فعالیت دارند که با هر ذائقه ای سازگار است ، تنوع طلبی در فرهنگ اسلامی به حرس می گویند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: 80درصد مردم اروپا حاضر به ازدواج نیستند و از 20 درصتد مابقی که ازدواج می کنند 60درصد طلاق می گیرند.
وی تاکید کرد: دشمن تلاش دارد ملتی را که تانک و توپ نتوانست بر آنها غلبه کنداز طریق رسانه ها مبتذل بر آنها غلبه نماید.
وی افزود: باید با شفاف سازی و آگاه سازی جوانان و خانواد ها را نسبت به تهدیدات ماهواره و شبکه های غربی بدار نمود تا گرفتار نشوند .
سردار نقدی افزود: دشمن همه توان خود را برای جنگ فرهنگی و اقتصادی به عنوان مکمل متوجه کرده و جلوه گسترده ای علیه ملت آرایش داده تا دیروز با تانک و توپ آمدند عراق و افغانستان را گرفتند و در آذربایجان و پاکستان برای حمله به ایران پایگاه زدند دیدند جواب نمی دهد و نتیجه آنچه در غزه دیدید اتفاق افتاد.
وی با اشاره قدرت ایمان و پایبندی ملت ایران به آرمانها و اهداف خود افزود:امروز عزت، آزادی ، پیشرفت و از همه مهمتر اهتزاز پرچم اسلام بر بالای سرما نشات گرفته از ایمان به خدا است.
وی افزود: ایستادگی مردم غزه حجت را تمام کرد و زنان و کودکان غزه از اسلام دفاع کردند و حجت را تمام کردند ، چه کسی بعد این ایستادگی صحبتی برای سازش با دشمن دارد ، کوتاه آمدن در برابر استکبار و مردمی که 10 سال در محاصره هستند و برای آوردن نان و شیر خشک و آرد با زخمات فراوان تونل زیرزمینی می زنند .
به گفته وی مردم ما در شرایط تحریم اینگونه عزتمندانه ایستادند و دشمن را خار و ذلیل کردند آن وقت عده ای می گویند ایران شعب ابی طالب است. ایران با دریاها و جنگلها و منابع بیشمار و سرزمینی حاصلخیز ، کارخانجات کجایش شعب ابی طالب است بروید و از افرادی که از مکه می آیند بپرسید شعب ابی طالب چه جور جایی است.
سردار نقدی افزود: ارتش رژیم صهیونیست ها که برهمه ارتشهای عرب پیروز شده بود در جنگ حزب الله لبنان شکست خورد جنگ 33روزه، 23 روزه و اکنون نیز جنگ 50 روزه غزه این اعجاز الهی است که نیروی اندک در برابر تجهزات و قدرت های بزرگ پیروز می شود .
634/630


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن