تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821223620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه های عربی/ انزوای اسرائیل نزد قدرت های غربی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



رسانه های عربی/ انزوای اسرائیل نزد قدرت های غربی
رسانه های عربی موضوعاتی مانند تحریم های جدید علیه ایران،کمک های تسلیحاتی آمریکا در خاور میانه و افزایش تنش میان غرب و روسیه را در صدر اخبار خود قرار دادند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، رسانه های عربی امروز شنبه (8 شهریورماه)  موضوعات زیر را در صدر عناوین اصلی خود جای دادند:   رای الیوم: این روزنامه به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران پرداخت و نوشت: ایالات متحده آمریکا برای چندین شرکت، بانک و شخصیت حقیقی که جمعا به 25 مورد می رسد،تحریم های جدیدی صادر کرده است.آمریکا  افراد، بانک ها و  شرکت ها تحریم شده  را به دست داشتن در برنامه هسته ای ایران و نقض تحریم های سابق متهم کرده است.    

  الشرق الاوسط: این روزنامه حمایت تسلیحاتی آمریکا از ارتش لبنان را موضوع تیتر اصلی خود قرار داد و نوشت: واشینگتن مقادیر زیادی موشک و سایر ملزومات و اسلحه نظامی به لبنان جهت مبارزه با داعش ارسال کرد. این محموله دیروز با یک فروند هواپیمای نظامی در فرودگاه  بین المللی لبنان تحویل ارتش این کشور داده شد.    

  الدیار: این روزنامه به واکنش روسیه علیه غرب در مورد تحریم ها و تهدیدات اخیرآنها پرداخت و نوشت: با ادامه تحریم ها علیه مقامات روسیه، رئیس جمهور این کشور از پیشر فته تر کردن قدرت هسته ای خود خبر داد. "ولادیمیرپوتین"  هدف از این اقدام را تامین امنیت روسیه عنوان کرد.    

  الحیات: این روزنامه به مسائل مصر پرداخت و نوشت: هیئتی از کنگره آمریکا به وزارت دفاع مصر وارد شدند. آمریکا قرار است هلی کوپتر های آپاچی  برای مبارزه با گروه های تروریستی در مناطق مرزی به ارتش این کشور ارسال کند.    

  النشره: این روزنامه لبنانی به منزوی شدن اسرائیل در منطقه پرداخت و نوشت: اسرائیل به تدریج از نقش اصلی خود در حال دور شدن است. غربی ها برای حفظ منافع خود در منطقه اسرائیل را گماشتند ولی روز به روز شاهد کم رنگ شدن نقش آن در به دست آوردن خواسته غربی ها هستیم. اسرائیل که نمی تواند از خود در مقابل گروه های مسلح فلسطین و لبنانی حمایت کند چگونه می تواند حامی منافع غربی ها باشد. این سوالی است که متوجه غربی ها به ویژه آمریکاست.    

512      




۰۸/۰۶/۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن