تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815197094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل زندان های فارس: با 100 هزار تومان مستمری خانواده زندانی تامین نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل زندان های فارس: با 100 هزار تومان مستمری خانواده زندانی تامین نمی شود شیراز- ایرنا- مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی استان فارس با بیان این که مجازات اصلی زندانی را خانواده وی تحمل می کنند، گفت: با مستمری یک میلیون ریالی، مخارج زندگی خانواده زندانی تامین نمی شود از این رو، باید به فکر درآمدزایی و خودکفایی پایدار برای آنها باشیم.


به گزارش دریافتی روز چهارشنبه ایرنا موسی احمدی در پنجمین نشست هم اندیشی مدیران عامل انجمن های حمایت از زندانیان استان فارس در شهرستان اقلید افزود: زندانی براساس جرمی که انجام داده وارد زندان می شود و وظیفه ما رعایت حقوق شهروندی و حمایت از خانواده او به عنوان قربانی اصلی جرم است که در خارج از زندان بسر می برند.
وی با اشاره به این که رسالت انجمن، کمک و حمایت از خانواده زندانیان است، اضافه کرد: با توجه به جمعیت کیفری زندان های استان فارس ، حدود 60 درصد از زندانیان این استان متاهل هستند، در صورتی که تعداد کمی از این خانواده ها زیر پوشش نهاد حمایتی انجمن قرار دارند.
مدیرکل زندان های فارس بیان کرد: مجازات اصلی را خانواده زندانی به دوش می کشد و همسر و فرزندان وی در معرض آسیب قرار می گیرند و به سمت شغل های کاذب گرایش پیدا می کنند.
وی اظهار کرد:سازمان های حمایتی همچون انجمن حمایت از زندانیان باید برای حمایت از این قشر از جامعه بکوشند تا خانواده ها به سمت جرم گرایش نداشته باشند و از متلاشی شدن آنها جلوگیری شود.
احمدی با بیان این که، انجمن های حمایت از زندانیان باید به شکل یکپارچه و واحد عمل کنند، ادامه داد: انجمن های حمایتی اگر می خواهند پویا و فعال باشند باید با هم مشارکت کرده و زمینه فعالیت های اقتصادی و قابلیت های موجود را شناسایی و در این زمینه ها سرمایه گذاری و کسب درآمد کنند.
به گفته این مقام مسوول، هم اینک 18مرکز نگهداری و اصلاح و تربیت در استان فارس وجود دارد. ک/1
2026 /679


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن