تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814701835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری طراح فروشگاه اینترنتی قلابی در ارومیه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دستگیری طراح فروشگاه اینترنتی قلابی در ارومیه ارومیه - ایرنا - طراح فروشگاه اینترنتی قلابی که از مردم کلاهبرداری می کرد در ارومیه دستگیر شد.


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان غربی روز چهارشنبه در این باره به ایرنا گفت: این فرد با ایجاد فروشگاهی قلابی در فضای مجازی، نزدیک به یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.
حسن کوره بلاغی بیان کرد: ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اقدام های تخصصی در فضای مجازی، این فرد را شناسایی و در سریعترین زمان ممکن دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه تحقیقات همچنان بر روی پرونده این متهم ادامه دارد، افزود: تاکنون افزون بر 30 نفر از شهروندان با مراجعه به پلیس، از این فرد شکایت کرده اند که احتمال دارد این تعداد افزایش یابد.
کوره بلاغی با تاکید بر لزوم توجه مردم به استفاده مناسب از فضای اینترنتی به ویژه درحوزه خرید مجازی، گفت: برخی افراد با بهره گیری از نا آگاهی مردم اقدام به کلاهبرداری از افراد می کنند که با اطلاعات مناسب شهروندان می توان از این امر جلوگیری کرد.
بخش مهمی از پرونده های پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان غربی مربوط به کلاهبرداری های اینترنتی است که افزون بر 87 درصد این جرایم توسط پلیس کشف می شود.
591/8137/8136


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن