تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820445972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راز قتل پیرمرد روستایی در شاهرود کشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: راز قتل پیرمرد روستایی در شاهرود کشف شد سمنان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی استان سمنان از کشف راز قتل پیرمرد روستایی به دست پسرش خبر داد.


سرهنگ "داود رسولی فر" روز چهارشنبه با اشاره به کشف جسد بی جان پیرمردی 74 ساله از دامداران قدیمی منطقه، در چاه یکی از روستاهای شاهرود توسط چاه کن، گفت: تحقیقات پلیس نشان داد پسر مقتول به دلیل سختگیری و اذیت های چندین ساله پدرش، وی را به قتل رسانده است.
وی افزود: صبح دوازدهم شهریور، جسد مقتول توسط چاه کن تبعه افغان با مشاهده خون و شلوار پارچه ای کشف و با حضور ماموران پلیس، مرجع قضایی و عوامل امدادی، از عمق 128 متری چاه خارج شد.
وی با بیان اینکه زمان بررسی صحنه از سوی ماموران پلیس، پسر مقتول مراجعه و اظهار کرد که شب گذشته با پدرش در اتاقک نگهداری گوسفندان در نزدیکی چاه بوده و صبح متوجه غیبتش شده است، ادامه داد: کارآگاهان پلیس در تحقیقات، آثار خون شسته شده در داخل منزل و قطرات خون در راه پله ساختمان محل سکونت مقتول مشاهده کردند.
وی با اشاره به شک ماموران پلیس به پسر مقتول و بسته بودن درپوش فلزی چاه محل کشف جسد که احتمال سقوط اتفاقی را منتفی می کرد، اظهار داشت: متهم (میم - الف) 35ساله در تحقیقات ابتدایی از اتفاقات شب گذشته اظهار بی اطلاعی کرد ولی در برابر مدارک پلیس مجبور به اعتراف به قتل پدرش شد.
رسولی فر افزود: قاتل با چوب دستی ضربه سنگینی به سر پدرش وارد و جسد وی را به لبه چاه برده و داخل چاه انداخته است که در ادامه تحقیقات، آلت قتاله آغشته به خون کشف و راز این جنایت شبانه برملا شد.
وی ادامه داد: قاتل انگیزه خود از این حادثه دلخراش را سختگیری و آزار و اذیت های چندین ساله پدرش و ضرب و جرح های مستمر از سوی وی عنوان کرده است.
رییس پلیس آگاهی استان سمنان کشف سریع اینگونه جرایم را موجب ارتقای احساس امنیت در جامعه دانست و به شهروندان به ویژه جوانان توصیه کرد: برای احقاق حق خود از روش های قانونی اقدام کنند و در زمان عصبانیت تصمیم گیری نکنند.ک/1
611/599


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن