تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819752748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ساماندهی منظومه های روستایی کشوراز ساوجبلاغ


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون عمرانی بنیادمسکن کشور خبرداد: آغاز ساماندهی منظومه های روستایی کشوراز ساوجبلاغ خبرگذاری پانا:معاون عمرانی بنیادمسکن کشور از اجرایی شدن ساماندهی روستاها در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد .
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۳ شهريور ساعت 15:30



به گزارش خبرنگار پانا، شاملو در نشست مشترک خود با فرماندار ساوجبلاغ ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز ، بخشداران مرکزی ، چندار و چهار باغ از اجرایی شدن بند ح ماده 194 قانون برنامه پنجم توسعه بصورت پایلوت از ساوجبلاغ خبر داد .
وی  گفت:دراین شهرستان بعنوان پایلوت درکشور،ساماندهی روستاها را اجرا خواهیم کرد.
معاون بنیاد مسکن کشور افزود:بهسازی معبر روستاها،رفع مشکل ورودی لشگرآباد،افزایش حریم روستاهاوبازنگری طرح هادی از جمله مواردی است که در ساوجبلاغ باز نگری می شود .
معاون عمرانی بنیادمسکن کشور افزود: سال جاری پایان تمامی طرح های هادی روستایی به پایان می رسد و ما برای این طرح 700میلیون اعتبار گذاشته ایم .
ابوالقاسم پالیزگیر فرماندارساوجبلاغ نیز با درخواست افزایش حریم روستاها گفت:متاسفانه برخی ازافزایش محدوده روستاها موجب انتفاع برای افراد خاصی بوده که با مطالعه باید نسبت به افزایشی که برای کل مردم روستا موثر باشد،اعمال گردد.
وی افزود:ساماندهی وافزایش واجرای طرح هادی در بسیاری از روستاهای ما به شدت ضروری است که بنیادمسکن باید به آن اهتمام ویژه ای نماید.
مدیرکل بنیادمسکن استان البرز هم گفت:درارتقاء سطح شعبه درساوجبلاغ هم به وزارت خانه مکاتبه می کنیم تا درصورت تایید این امر محقق گردد.
درادامه حاضران با حضور در روستای قاسم آبادآقا از پروژه های بنیادمسکن دراین روستا بازدید کردند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن