تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815441074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوان آملی از چوبه دار رهایی یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جوان آملی از چوبه دار رهایی یافت ساری - ایرنا - یک جوان محکوم به اعدام در شهرستان آمل که در آستانه اجرای حکم قصاص قرار داشت، با بخشش اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل روز چهارشنبه در این باره به ایرنا گفت: با پیگیری مسوولان قضایی و امام جمعه بخش دابوودشت سر این شهرستان، والدین مقتول به بخشش این محکوم رضایت دادند.
"علی طالبی" افزود: قاتل " د- ح " که 31 سال داشت، حدود شش سال قبل در یک نزاع دسته جمعی میان دو همسایه در روستای "بانصرکلا" از توابع بخش دابودشت آمل، "رقیه (پروین) اصغری" را با ضربات چاقو به قتل رساند که پس از دستگیری به ارتکاب این قتل اعتراف کرد و روانه زندان شد.
دادستان عمومی و انقلاب آمل اضافه کرد: با صدور حکم قصاص برای قاتل و تایید دیوان عالی کشور قرار بود این حکم سحرگاه امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهیدچمران آمل اجرا شود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل اظهار کرد: سرانجام با وساطت وکیل خانواده مقتول و پیگیری های حجت الاسلام و المسلمین "مهدی تقی زاده" امام جمعه دابوودشت سر، جمعی از مسوولان و همشهریان، اولیای مقتول از اجرای حکم رضایت دادند.
طالبی افزود: اگرچه حکم قصاص در دین اسلام حیات بخش است اما عفو و گذشت از صفات خداوند متعال است که امروز پدر و مادر این مقتول با عزت نفس و بزرگ منشی به آن رسیدند.
وی یادآورشد: از ابتدای امسال، این دومین پرونده قصاص است که با رضایت اولیای دم، مختومه شد.
7327/608/ 2025


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن