تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818912887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زوج جوان عامل اصلی پخش مواد مخدر در مرکز پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
زوج جوان عامل اصلی پخش مواد مخدر در مرکز پایتخت
زوج جوانی که از سرکردگان و توضیع کنندگان اصلی مواد مخدر در مرکز پایتخت بودند در عملیات ضربتی پلیس در منزلشان دستگیر شدند.


به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر توزیع مواد افیونی درنواحی مرکزی پایتخت،پرونده ای در این رابطه تشکیل و اکیپی از ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

در ادامه ماموران با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي دریافتند که یک زوج جوان سرکردگان و گردانندگان اصلی توزیع مواد افیونی در نواحی مرکزی تهران هستند که اطلاعات بدست امده طی گزارشی مکتوب به مقام قضایی منعکس و دستور بازدشات متهمان صادر شد.

 پس از انجام هماهنگي هاي لازم ماموران جهت شناسايي و دستگيري قاچاقچيان به خیابان کارگر شمالی،بلوار کشاورز اعزام شدند و ضمن رعايت كليه موازين شرعي و قانوني وارد منزل شده كه در يك عمليات ضربتي متهمان "منصوره"و "عماد" را دستگير کردند.

در بازرسي صورت گرفته از منزل مذكور ، مقدار 30 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك و 260 گرم شيره ترياك كشف وضبط گرديد.

سرهنگ محمدبخشنده سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ دزباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمين به همراه موادمكشوفه جهت سيرمراحل قانوني به پليس مبارزه باموادمخدر فاتب منتقل شدند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن