تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798284629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار به جهانیان درباره جنون جنگ‌طلبی غرب


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
هشدار به جهانیان درباره "جنون جنگ‌طلبی غرب"
"پل کریگ رابرتز" معاون وزارت خزانه داری دولت ریگان در مقاله ای فاش کرد که امریکا و دست نشاند ه‌های اروپایی آن دچار "جنون جنگ‌طلبی" شده‌اند.


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، دکتر رابرتز در این مقاله که تحت عنوان "هشدار به جهان: جنون غربی" نوشته است ، می گوید:
"هربرت مایر"، فرد نادانی  که در دولت ریگان یک دوره دستیار ویژه مدیر CIA بود، طی مقاله ای  خواستار ترور پوتین، رئیس جمهور روسیه شده است. او نوشت:  اگر ما " با ایجاد یک سوراخ گلوله در پشت سر پوتین او را از کرملین خارج کنیم،برای ما خوب می شود."


همانطور که مایر دیوانه نشان می دهد، جنونی که واشنگتن بر جهان منتشر کرده است هیچ حد و مرزی نمی شناسد. خوزه مانوئل باروسو،که  به عنوان عروسک خیمه شب بازی واشنگتن به عنوان رئيس کمیسیون اروپا منصوب شده، مکالمه تلفنی محرمانه اخیر خود با پوتین را  تحریف کرده است ،او گفته است که پوتین تهدید کرد: "اگر من بخواهم می توانم کی یف  را در دو هفته بگیرم." 


بدیهی است، پوتین تهدیدی نکرده است. تهدید ،با تمام رویکرد غیر تحریک آمیز پوتین در قبال تهدید استراتژیکی که واشنگتن و  دست نشانده های آن در ناتو، در اوکراین متوجه روسیه کرده اند، در تضاد است. ولادیمیر شیژوف نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپاگفت  اگر دروغ باروسو پابرجا باشد، روسیه متن کامل این گفتگو را علنی خواهد کرد.


هر کسی که با اختلاف سطح بین ارتش اوکراین و روسیه آشنا  باشد به خوبی می داند که برای ارتش روسیه فقط 14 ساعت، ونه 14 روز، طول می کشد که اوکراین را بگیرد. فقط کافی است به خاطر بیاورید که بر سر ارتش تحت تعلیم و تجهییزاسرائیلی - آمریکایی گرجستان ، زمانی که واشنگتن دست نشانده های ابله گرجی خود را در اوستیای جنوبی بر راس قدرت گذاشت، چه آمد. ارتش تحت تعلیم و تجهیز اسرائیلی - آمریکایی گرجستان ظرف مدت 5 ساعت توسط ضدحملات روسیه متلاشی شد.


دروغی که دست نشانده واشنگتن، باروسو، گفت ارزش یک فرد جدی را ندارد. اصلا در کجای اروپا   یک فرد جدی در قدرت است؟ در هیچ جا. معدود اشخاص جدی همگی از قدرت دور هستند. آندرس راسموسن دبیر کل ناتو را در نظر بگیرید. او نخست وزیر دانمارک بود که دید می تواند با خدمت کردن به عنوان دست نشانده واشنگتن فراتر از دانمارک برود. به عنوان نخست وزیر، او به شدت از حمله غیر قانونی واشنگتن به عراق حمایت و اعلام کرد که "ما می دانیم که صدام حسین سلاح های کشتار جمعی دارد." البته، او چنین چیزی را نمی دانست، و اگر عراق چنین سلاح هایی داشت چه اهمییتی داشت. بسیاری از کشورها سلاح های کشتار جمعی دارند. 


با توجه به این قانون که هر کسی که در خدمت واشنگتن  باشد، به مدارج بالا می رسد، راسموسن هم ارتقا یافت.


مشکل بالا رفتن نادان های غیرپایبند به اصول اخلاقی این است که آنها جهان را بخاطر کارهای خود به مخاطره می اندازند. در حال حاضر راسموسن تمامیت شرق و غرب اروپا  را در معرض خطر نابودی قرار داده است. راسموسن تشکیل یک نیروی واکنش سریع "سرنیزه" که بتواند حمله رعد آسایی علیه روسیه انجام دهد  را اعلام کرده است. آنچه که دست نشانده واشنگتن آن را "طرح اقدام آمادگی" می خواند تحت عنوان واکنش به "رفتار پرخاشگرانه روسیه در اوکراین" توجیه می شود. 


"نیروی واکنش سریع سرنیزه " راسموسن همراه با تمام پایتخت های اروپا از بین خواهد رفت. کدام انسان نادانی یک ابرقدرت هسته ای را اینطور تحریک می کند؟


راسموسن مدعی "رفتار پرخاشگرانه روسیه" است اما هیچ سند و مدرکی برای آن ندارد. روسیه در کناری ایستاده است در حالی که دولت دست نشانده واشنگتن در کی یف منازل غیر نظامیان، بیمارستان ها، مدارس را گلوله باران و بمباران کرده است و مدام علیه روسیه دروغ می گوید. روسیه درخواست استان های اکنون مستقل شرق و جنوب اوکراین، سرزمین های سابق روسیه، را برای پیوستن مجدد به این کشور رد کرد.


در حال حاضر، واقعیت این است که هر نوع رفتار پرخاشگرانه نتیجه ی حمایت ایالات متحده و اتحادیه اروپا   از نازی ها کی یف است. این شبه نظامیان نازی اوکراین  هستند که در مناطق سابق روسیه در شرق و جنوب اوکراین در حال حمله به غیر نظامیان هستند. تعدادی از واحد های نظامی اوکراین  به جمهوری های مستقل پناهنده شده اند.


بله، نازی. غرب اوکراین خانه شعبه SS اوکراین است که برای هیتلر می جنگیدند . امروز، شبه نظامیان سازماندهی شده توسط بخش راست و دیگر سازمان های سیاسی جناح راست نشان نازی شعبهSS اوکراین را می پوشند. اینها کسانی هستند که واشنگتن و اتحادیه اروپا از آنها پشتیبانی می کند. اگر نازی اوکراین بتواند در برابر روسیه به پیروزی برسد، که نمی توانند، سپس آنها به مقابله با غرب خواهند پرداخت. همانطور که داعش تحت حمایت مالی واشنگتن ،که واشنگتن آن را به جان مردم لیبی و سوریه انداخت، چنین کرده است. در حال حاضر داعش در خاورمیانه جولان می دهد ، و واشنگتن درمانده به نظر می رسد. 
ویلیام بینی( (Binney، یک مقام سابق عالی رتبه در آژانس امنیت ملی ایالات متحده، و همکارانش در CIA و سرویس های اطلاعاتی نظامی در نامه ای به مرکل صدراعظم آلمان ، به او توصیه کرده اند مراقب  دروغ های اوباما در نشست آتی ناتو در ولز باشد. مقامات اطلاعاتی آمریکا به مرکل توصیه کرده اند داستان"سلاح های کشتار جمعی"  را عراق به خاطر داشته باشد  و دوباره فریب نخورد، واین باروارد جنگ با روسیه نشود.


سوال این است: که مرکل نماینده کیست؟ واشنگتن یا آلمان؟ تا کنون، مرکل نماینده واشنگتن بوده است ، نه منافع شرکت های آلمان، نه مردم آلمان، و منافع آلمان به عنوان یک کشور. در تجمع اعتراضی در شهر درسدن برپا شد، که در آن جمعیت با فریاد "kriegstreiber" (جنگ طلب)، "دروغگو، دروغگو" و "جنگ با روسیه نه" مانع سخنرانی مرکل شدند.


یک مقام عالی رتبه پنتاگون شده  ، در پاسخ به سوال من که چگونه واشنگتن اروپایی ها را وادار می کند همیشه آنچه  را که واشنگتن می خواهد انجام دهد؟ جواب داد: "پول، ما به آنها پول می دهیم". پرسیدم "کمک های خارجی" I؟. او گفت "نه، ما به رهبران سیاسی اروپا پول های هنگفتی می دهیم. آنها فروشی هستند، ما آنها را می خریم. آنها به ما گزارش می دهند. "شاید این مسئله ثروت 50 میلیون دلار تونی بلر در مدت یک سال حضور در دفتر نخست وزیری را روشن کند". 


رسانه های غربی،که بزرگترین فاحشه خانه های روی زمین‌اند،  شدیدا خواهان جنگ هستند. هیئت تحریریه واشنگتن پست، اکنون روزنامه ای  در دست صاحب میلیاردر سایت Amazon.com است، 31 اوت سر مقاله ای کار کرد که همه دروغ های واشنگتن (و واشنگتن پست) علیه پوتین را بیان کرد. 


صاحب آمازون شاید بداند چطور در اینترنت برای محصولات بازاریابی کند ، اما وقتی اداره یک روزنامه پیش می آید، فردی ناتوان است. سردبیران او واشنگتن پست را یک روزنامه مضحک در سراسر جهان کرده اند. 


این هم اتهاماتی بی فکرانه ای که  سردبیرانی که میلیاردر مسئول روزنامه خود قرار داده علیه پوتین عنوان کرده اند: 
*پوتین،که به خاطر از دست دادن قدرت ناشی از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی رنجیده است، به منظور بازسازی امپراتوری روسیه "استبداد دروغ بزرگ" را احیا کرده است. 


"شبه نظامیان  تحت حمایت  روسیه در اوکراین" مسئول "سرنگونی هواپیمای مالزیایی در ماه جولای هستند." "رسانه های دولتی روسیه" به مردم روسیه در مورد مسئول سقوط هواپیما دروغ گفت و آن را تحریف کرد." 


"در غیاب گزارش های مستقل و آزاد، روس های معدودی می دانند که سربازان و تسلیحات روسیه در شرق اوکراین، البته (همینطور در کریمه) با لباس ها و وسایل نقلیه ای که نشان و پلاک شناسایی آنها کنده شده، عملیات انجام می دهند. بدون وجود رسانه های آزاد، روس ها در برابر طوفانی از دروغ به حال خود رها شده اند "
" دروغ بزرگ آقای پوتین نشان می دهد که چرا حمایت از مطبوعات آزاد در جاهایی که هنوز هم وجود دارند و رسانه هایی مانند رادیو آزاد اروپا  که حقیقت را به افرادی که به آن نیاز دارند، ارائه می دهد، مهم است. "


من به عنوان سردبیر سابق وال استریت ژورنال، می توانم با اطمینان کامل بگویم که چنین تبلیغات فوق العاده ای که به عنوان سرمقاله  نمایش داده می شود منجر به آتش گرفتن همه طرف های دخیل می شود. در دورانی که من  در کنگره بودم  واشنگتن پست به عنوان یک عامل CIA در نظر گرفته می شد. امروز، این روزنامه به سطح پایین تر هم سقوط کرده است.


من در دوران خودم تبلیغات رسانه ای زیادی را دیده ام، اما این سرمقاله روزنامه واشنگتن پست چیز دیگری است. سرمقاله نشان می دهد که یا نویسندگان روزنامه کاملا نادان هستند و یا آنها  کاملا فاسد هستند وهمچنین فرض می کنند که خوانندگان شان نادان هستند. اگر واحدهای نظامی روسیه در شرق اوکراین مشغول عملیات بودند، دیگر اوکراینی وجود نمی داشت. اوکراین بار دیگر بخشی از روسیه می شد که قرن ها قبل از این که واشنگتن با استفاده از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی ، اوکراین را از روسیه جدا کند،جزئی از آن بود. 


سوال پیش روی ما این است که: صبر روسیه در قبال دروغ و تحریکات عظیم غرب چه مدت طول خواهد کشید؟ مهم نیست که روسیه چقدر محدود است ، بدترین  اتهامات به روسیه وارد شده است. بنابراین، روسیه و هم  ممکن است بدترین ها را بر سر آنها بیاورد.


دولت روسیه در چه نقطه ای تصمیم می گیرد که دروغ گویی واشنگتن، و دست نشانده های اروپایی آن و رسانه های فاسد غربی، تلاش های روسیه برای حل و فصل اوضاع از طریق دیپلماسی و رفتار غیر تحریک آمیز را بی نتیجه می گذارد؟  در حالی که روسیه به طور مداوم به دروغ ،متهم به حمله به اوکراین می شود، چه زمانی دولت روسیه تصمیم خواهد گرفت که همانطور که تبلیغات غرب نشان داده است که روسیه به اوکراین حمله کرده و غرب تحریم هایی را بر روسیه  تحمیل کرده  و پایگاه های نظامی جدید در مرزهای روسیه به دلیل این حمله ظاهری ایجاد کرده است ، روسیه هم به پیش برود و خود را از شر مشکلی که واشنگتن برای روسیه آورده خلاص کند و به اوکراین حمله  کند؟ 


اگر روسیه  تصمیم بگیرد که اوکراین در دست واشنگتن بیش از حد یک تهدید استراتژیک برای روسیه است و اوکراین را دوباره به روسیه الحاق کند،ناتو نمی تواند کاری بکند.. هر نیروی ناتو که اعزام شود جنگی را آغاز خواهد کرد که نمی تواند پیروز آن باشد. مردم آلمان، که عواقب جنگ با روسیه به یاد دارند، دولت دست نشانده واشنگتن را سرنگون خواهند ساخت. اگر آلمان ساختار پوچی ( اتحادیه اروپا)را که به هزینه اروپا به واشنگتن خدمت می کند ترک کند، ناتو و اتحادیه اروپا فرو می ریزد.هنگامی که این اتفاق بیفتد، جهان در صلح خواهد بود. 


برای کسانی که برایشان مهم است دروغ چگونه جواب میدهد، باید بگویم دولت دست نشانده واشنگتن در کی یف شکست نیروهای نظامی خود در جمهوری دونتسک  را به حضور واحدهای نظامی روسیه در ارتش دونتسک نسبت می دهد. این تبلیغاتی است که غرب اوکراین و رسانه های خود فروخته غربی، مجموعه ای از خودفروختگان که تبلیغات را  بدون هیچ گونه بررسی بازگو می کنند، به راه انداخته اند. با این حال، داستان کی یف برای صندوق بین المللی پول متفاوت است. اگر اوکراین در جنگ باشد کی یف نمی تواند از این صندوق پولی دریافت کند. بنابراین، اوکراین،به صندوق بین المللی پول داستان متضادی می گوید. کی یف گفته: روسیه به اوکراین حمله نکرده است. رسانه های غربی از حقایق بهره ای تمی برند. فقط  ازدروغ سود می برند.


واشنگتن پست، نیویورک تایمز، سی ان ان، فاکس "نیوز" دی ولت، رسانه های فرانسوی، مطبوعات بریتانیا همه درخواست می کننند: " واشنگتن لطفا به ما دروغ هیجان انگیزبیشتری بده  که ما بتوانیم در بوق و کرنا کنیم. چرخش ما به آن نیاز دارد. فقط ما بتوانیم ثبات مالی  خود را دوباره به دست آوریم چه کسی  به جنگ و نژاد انسان اهمیت میدهد. "




انتهای پیام./






تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن