تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820847898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیکار سخت آبی های تبریز در خانه فولاد خوزستان/ تارتار باید با امتیاز برگردد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور/
پیکار سخت آبی های تبریز در خانه فولاد خوزستان/ تارتار باید با امتیاز برگردد
تبریز – خبرگزاری مهر: تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز که چند هفته ای است با کسب نتایج نه چندان مطلوب در رده های پائینی جدول لیگ برتر ایستاده است، برای فرار از بین تیم های قعرنشین این هفته کار سختی در خانه فولاد خوزستان پیش رو دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری با انجام دیدارهایی در شهرهای مختلف سپری می شود و طی آن دو تیم تبریزی گسترش فولاد و تراکتورسازی در دو روز متفاوت به مصاف حریفان خود می روند. بر اساس برنامه اعلامی، تیم گسترش فولاد تبریز روز پنجشنبه در اهواز به مصاف فولاد خوزستان، قهرمان فصل گذشته می رود و روز جمعه نیز تیم تراکتورسازی در تبریز برابر تیم راه آهن تهران صف آرایی می کند. مصافی سخت در خانه مدافع عنوان قهرمانی دیدار گسترش فولاد در خانه مدافع عنوان قهرمانی اما می تواند یکی از بازی های بسیار سخت این تیم تبریزی در فصل جاری به شمار آید.

گسترش فولاد که در هفته های سپری شده از لیگ چهاردهم نتایج چندان جالبی کسب نکرده است، این هفته کاری به مراتب دشوار تر پیش رو دارد و باید برابر تیمی به میدان برود که یکی از مدعیان فصل جاری محسوب شده و در کورس تعقیب کنندگان صدرنشینان جدول هم قرار دارد. گسترشی ها برای فرار از بین تیم های قعرنشین این هفته باید از خانه فولاد حداقل یک امتیاز بگیرند تا وضعیت شان از شرایط فعلی بحرانی تر نشود. البته قرعه ای که در هفته های ابتدایی لیگ به نام گسترش فولاد خورده، تا حدودی سخت است و این تیم پس از مصاف با سپاهان، استقلال و نفت تهران حالا با تیم مدعی دیگری به نام فولاد خوزستان باید مصاف دهد. آبی های تبریز در این بازی بیرون از خانه علاوه بر حریف، باید با زمین نه چندان هموار و همچنین گرمای زیاد هوا در اهواز هم بجنگند و در مجموع می توان رویارویی شاگردان تارتار برابر فولاد در هفته هشتم را یکی از مشکل ترین بازی های آنها عنوان کرد. احتمال تغییرات روی نیمکت با توجه به شرایط نه چندان مستحکمی هم که این روزها نیمکت مربیگری گسترش فولاد دارد، شاید پس از عدم موفقیت احتمالی این تیم در خانه فولاد خوزستان بوی تغییرات نیز به مشام برسد. شاگردان مهدی تارتار در گسترش فولاد هفته گذشته در تبریز برابر تیم نفت تهران به سختی از شکست فرار کردند و تنها یک امتیاز از آن دیدار خانگی شان به جیب زدند. تیم گسترش فولاد هم اکنون و تا قبل از بازی های هفته هشتم با هفت امتیاز در رده دوازدهم ایستاده که در صورت رقم خوردن دیگر نتایج به ضرر این تیم، حتی می تواند تا یک قدمی فانوس به دستی در جدول تنزل پیدا کند.

فولاد با شکست به دیدار گسترش می آید در سوی مقابل بازی اهواز اما تیم فولاد خوزستان قرار دارد که هفته گذشته نتیجه ای عجیب برایش رقم خورد و طی آن قرمزهای اهواز در پیکار با تیم بدون برد و بدون گل زده پیکان تهران با یک گل شکست خوردند. آن نتیجه در شرایطی برای تیم تحت هدایت فنی اسکوچیچ رقم خورد که آنها با برتری در آن بازی می توانستند به همسایگی تراکتورسازی در رده سوم برسند اما باخت به تیم پیکان موجب شد تا فولاد خوزستان اکنون با 11 امتیاز و فاصله ای هفت امتیازی با صدر جدول در رده پنجم قرار بگیرد. اکنون تیم فولاد با توجه به شرایط جدول و فاصله ای که این تیم با دو، سه تیم بالای سری اش دارد، قطعا به دنبال شکست گسترش در اهواز خواهد بود که البته این کار برای اسکوچیچ و شاگردانش در تیم فولاد خوزستان به آسانی محقق نخواهد شد. 

دیدار تیم های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز از ساعت 18:50 پنجشنبه 20 شهریور در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد. در همان روز دو دیدار دیگر نیز برگزار می شود که از ساعت 16:45 تیم پدیده در مشهد مقدس میزبان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود و از ساعت 18:45 نیز بازی حساس دو تیم تهرانی نفت و استقلال برگزار خواهد شد.  


۱۳۹۳/۶/۱۸ - ۲۲:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن