تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798437663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول: بخش چغامیش دزفول از کمبود امکانات درمانی رنج می برد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک مسوول: بخش چغامیش دزفول از کمبود امکانات درمانی رنج می برد دزفول - ایرنا - بخشدار بخش چغامیش دزفول با بیان محرومیت های این منطقه از نظر امکانات و زیر ساخت ها گفت: بخش چغامیش از کمبود امکانات بهداشتی و درمانی رنج می برد.


به گزارش ایرنا " رضا تونس " روز سه شنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دزفول افزود:بخش چغامیش با 35 هزار نفر جمعیت دارای دو مرکز بهداشتی به فاصله 10 کیلومتر است که جوابگوی نیاز منطقه نیست.
وی به مشکلات خانه های بهداشت این بخش اشاره کرد و گفت: چغامیش با 27 روستا فاقد اورژانس بوده و کمک رسانی به مصدومان در حوادث به سختی انجام می شود.
بخشدار چغامیش به حادثه تصادف در روستای حاجات در 50 کیلومتری شهر دزفول اشاره کرد و افزود: انتقال مصدومان این حادثه به بیمارستان دزفول به دلیل فقدان اورژانس و فاصله طولانی تا شهر دزفول به سختی انجام شد.
تونس خواستار تقویت زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در بخش چغامیش شد و افزود: مشکلات و کمبودهای این بخش محروم از چند سال پیش در حال پیگیری است اما اقدامی برای حل آنها نشده است.
بخشدار شهیون دزفول نیز در این نشست به مشکلات این بخش در زمینه امکانات بهداشتی و درمانی اشاره کرد و گفت:احداث پنج خانه بهداشت مصوب در این بخش هنور اجرایی نشده است.
" شکراله قارم " افزود:به رغم آماده بودن ساختمان مرکز اورژانس بخش شهیون ، این اورژانس هنوز تجهیز و راه اندازی نشده است.
وی ضمن تاکید بر ضرورت راه اندازی اورژانس هوایی در این بخش کوهستانی به ویژه در فصل زمستان اظهار داشت:بخش شهیون از داشتن حتی یک دستگاه آمبولانس نیز محروم است.
بخشدار شهیون همچنین نسبت به کاهش فعالیت تیم سیار درمانی احمد فداله و دره کاید از مناطق صعب العبور و کوهستانی این بخش انتقاد کرد و گفت:تعداد نیروهای این گروه درمانی
از 18 نفر به چهار نفر ذکاهش یافته است.
وی همچنین از عدم انجام معاینات پزشکی دانش آموزان در مدارس روستایی گله کرد و از دانشگاه علوم پزشکی دزفول خواست نسبت به رفع مشکلات بهداشتی و درمانی بخش محروم شهیون توجه ویژه ای صورت گیرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با ارائه گزارشی از وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان گفت:با اجرای طرح تحول نظام سلامت ، ضمن کاهش هزینه درمان ، کیفیت خدمات درمانی در بیمارستانهای دولتی افزایش یافته است.
" عبدالرحیم صائمی " با تشریح برنامه های در دست اقدام این دانشگاه در مناطق روستایی و محروم این شهرستان افزود:دانشگاه علوم پزشکی دزفول تلاش می کند با احداث 41 خانه بهداشت روستایی در منطقه شمال خوزستان ، جشن برخورداری تمام مناطق روستایی منطقه از خانه های بهداشت را برگزار کند.
وی همچنین از تجهیز این دانشگاه به اورژانس هوایی خبر داد و گفت:دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اجرای طرح های بهداشتی و درمانی در زمینه درمان سرطان ، درمان ناباروری ، جراحی قلب باز ، پزشکی هسته ای و سلول های بنیادی در راستای ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی در منطقه شمال خوزستان و جنوب غرب کشور تلاش می کند.
در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دزفول مصوب شد تا کارخانجات تولید یخ حداکثر تا 15 مهرماه نسبت به بهداشتی کردن چرخه تولید و توزیع یخ اقدام کرده در غیر اینصورت از توزیع یخ تولید این کارخانجات برای مصارف خوراکی جلوگیری خواهد شد.
اعضای شورای سلامت دزفول همچنین فعالیت واحدهای فروش سم و کود شیمیایی در منطقه را مورد برسی قرار داده و مصوب کردند به منظور کنترل مصرف سموم در مزارع کشاورزی ، ضمن نظارت بیشتر بر واحدهای عرضه کنند کود و سم ، از فعالیت واحدهای فاقد پروانه کسب جلوگیری کنند.
در این نشست وضعیت سرویس های بهداشتی مدارس شهری و روستایی دزفول طبق بازرسی کارشناسی انجام شده توسط واحد بهداشت مورد بررسی قرار گرفت.
648


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن