تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804101840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه کارآفرینی برطرف کننده مشکل بیکاری در کهگیلویه وبویراحمد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: توسعه کارآفرینی برطرف کننده مشکل بیکاری در کهگیلویه وبویراحمد است یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه کارآفرینی و توجه ویژه به بخش تعاون می تواند برطرف کننده بخش عمده ای از مشکلات بیکاری در کشور و این استان باشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سید موسی خادمی روز سه شنبه در جشنواره تجلیل از تعاونی ها و کارآفرینان برتر کهگیلویه و بویراحمد افزود: از آنجا که کشور دارای مشکلات متعدد اقتصادی است اقدام به تولید و کارآفرینی جزو امور خداپسندانه و اساسی محسوب می شود.
وی بیان کرد: در چنین شرایطی باید افراد توانمتد، سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور با تمام توان وارد میدان عمل شده و برای ایجاد اشتغال، رونق تولید و شکوفایی اقتصاد از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
خادمی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور بر سه رکن مهم دولتی، خصوصی و تعاونی استوار است، اظهار کرد: بخش تعاون از سایر بخش ها متمایز بوده و اهمیت خاص خود را دارد.
وی عنوان کرد: توسعه بخش تعاون موجب گسترش عدالت اجتماعی، کاهش فاصله طبقاتی، توزیع مناسب سرمایه ها و امکانات و جلوگیری از تجمیع ثروت نزد عده ای محدود می شود.
خادمی ابراز داشت: تعاونی ها فرصتی ارزنده برای حضور افراد مختلف با توانمندی های گوناگون به منظور انجام هر چه مطلوبتر یک فعالیت اقتصادی، فرهنگی یا اجتماعی است.
وی افزود: روحیه تعاون در کشور و کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و این امر مهم جزو سوابق فرهنگی و تاریخی مردم استان است.
خادمی گفت: امید است به زودی تعاونی هایی در حد گسترده در روستاها، بخش ها و شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شود و کارآفرینانی برتر نیز در آنها پرورش یابد.
وی بیان کرد: در دولت یازدهم شرایط لازم برای فعالیت هر چه بیشتر تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی فراهم شده و دولتمردان برنامه هایی برای حمایت از بخش تولید، رونق سرمایه گذاری، توسعه صادرات و بهبود فضای کسب و کار دارند.
خادمی اظهار کرد: باید تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد از این فرصت ارزنده استفاده بهینه کنند و مسوولان اجرایی استان نیز آماده هرگونه همکاری در این زمینه هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جشنواره، گفت: تا 31 مرداد امسال دو هزار و 985 تعاونی با 207 هزار و 158 نفر عضو و اشتغالزایی 31 هزار و 793 نفر در گرایش های مختلف در استان ثبت شده است.
صابر مظاهری تعداد اعاونی های فعال کهگیلویه و بویراحمد را یک هزار و 186 مورد با عضویت 173 هزار و 965 نفر و اشتغالزایی 12 هزار و 525 نفر اعلام کرد.
وی افزود: هم اکنون هزار و یک تعاونی غیرفعال با 26 هزار و 654 نفر عضو و اشتغالزایی 11 هزار و 715 نفر در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
مظاهری بیان کرد: 798 تعاونی با شش هزار و 939 نفر عضو و اشتغالزایی هفت هزار و 553 نفر در حال تاسیس و راه اندازی در کهگیلویه و بویراحمد است.
وی اظهار کرد: مسوولان تعاونی های غیرفعال کهگیلویه و بویراحمد با مراجعه به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان و یا اداره های تعاون شهرستان ها و انجام مشاوره های لازم با کارشناسان مربوطه نسبت به فعال کردن اینگونه تعاونی ها اقدام کنند.
مظاهری مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره را شامل ترویج فرهنگ تعاون و کارآفرینی، معرفی توانمندی های بخش تعاون به مسوولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم، ارج نهادن به تلاش های فعالان بخش تعاون و کارآفرینان و ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین تعاونگران و کارآفرینان برشمرد.
وی عنوان کرد: کارآفرینی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد رشته ای نوپا و جدید است ولی تعاون سابقه ای طولانی دارد.
مظاهری ابراز داشت: از نمایندگان مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی و بانک های عامل این استان انتظار می رود بستر لازم برای توسعه روزافزون کارآفرینی و تعاونی ها را در استان فراهم کنند.
وی افزود: دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نیز با کاهش قوانین و مقررات دست و پا گیر و تدوین قوانین آسانتر به یاری کارآفرینان و تولیدکنندگان این استان بشتابند.
در این جشنواره 10 تعاونی برتر کهگیلویه و بویراحمد در گرایش های کشاورزی، صنعت، اعتبار، تامین نیاز مصرف کنندگان، فرش دستباف، عمران، مسکن، بانوان و معدن تجلیل شدند.
تعاونی راه سبز کوثر که در گرایش بانوان فعالیت می کند نیز به عنوان تعاونی برتر کهگیلویه و بویراحمد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شد.
سه کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمد در گرایش های کشاورزی، خدمات و صنعت نیز در این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند.
چهار کارآفرین کهگیلویه و بویراحمد در گرایش های صنعت، خدمات، کشاورزی و خدمات آموزشی نیز در این جشنواره به عنوان نمونه قابل تقدیر شناخته شدند.
12 تا 18 شهریور هر سال به نام هفته تعاون نامگذاری شده است.
7535/671


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن