تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819721138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودروهاي لوکس بهانه اي براي کلاهبرداري 20 ميلياردي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۲۴ب.ظ)
خودروهاي لوکس بهانه اي براي کلاهبرداري 20 ميلياردي عامل كلاهبرداري بيست ميليارد ريالي در شهر رشت با تلاش پليس آگاهي خراسان رضوي در شهر مشهد دستگير شد.
به گزارش خبرگزري موج، ‌رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در تشريح اين خبر گفت: در پي وصول نيابت قضائي از استان گيلان مبني بر كلاهبرداري از شهروندان در شهر رشت توسط خانمي ميانسال با وعده خريد خودروهاي لوكس و متواري شدن او در استان خراسان رضوي ،‌موضوع در دستور كار تيمي از ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
سرهنگ بيدمشكي افزود: كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري با مطالعه دقيق موضوع پرونده و چگونگي نحوه كلاهبرداري دريافنتد كه متهمه پس از جلب اعتماد مشتريان با وعده خريد خودروهاي لوكس و گران قيمت بيش از بيست ميليارد ريال از تعدادي شهروندان در شهر رشت كلاهبرداري كرده است.
تيم رسيدگي كننده پرونده با اطلاعات موجود در پرونده و يك سري تحقيقات گسترده ميداني محل اختفاي متهم را كه در يكي از هتل هاي شهر مشهد در خيابان خرمشهر مخفي شده بود شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي او را در اقدامي غافلگيرانه دستگير كردند.
در بازجويي هاي به عمل آمده متهم صراحتاً به بزه انتسابي مبني بر كلاهبرداري با وعده خريد خودروهاي لوكس و گران قيمت از تعدادي شهروندان در شهر رشت اعتراف که پس از تشكيل پرونده با صدور حكم مقام قضائي روانه زندان شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن