تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820103446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوشش در تحقق اهداف دولت نشانه بسیجی بودن است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: کوشش در تحقق اهداف دولت نشانه بسیجی بودن است خبرگزاری پانا: معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: حمایت از دولت تدبیر وامید برای رسیدن به اهداف خود تبلیغی برای بسیج است بنابراین باید سعی کنیم تا طبق فرمایش مقام معظم رهبری اهداف دولت بخصوص در نظام تعلیم و تربیت محقق شود.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۸ شهريور ساعت 14:15



به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا، حمیدرضا کفاش در نشست ماهانه فرماندهان بسیج فرهنگیان حوزه ستادی که در ساختمان علاقمندان برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهمترین کارکرد بسیج فرهنگیان حفظ روحیه بسیجی در مجموعه و هماهنگی و وحدت اعضا است.
وی افزود: بهترین راه بسیج همفکری و تلاش برای ممتاز بودن در همه عرصه ها است و تقویت روحیه بسیجی و تبلیغ آن وظیفه همه فرماندهان است.
معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: راهنمای بسیج همواره فرمایشات مقام معظم رهبری بوده است و باید در تحقق آن کوشش کنید چون ایشان همواره بر حمایت از دولت تاکید دارند بنابراین کوشش در تحقق اهداف دولت تدبیر و امید خود نشانه بسیجی بودن است .
وی یادآور شد: نیروهای خوب و کار کشته بسیار اندک هستند، بنابراین باید سعی کرد که در جذب حداکثری نیروها برای فعالیت های بسیج استفاده کنیم.
کفاش ادامه داد: جانبازان و آزادگان سرافراز کشور یادگاران ارزشمند دفاع مقدس هستند زیرا آنها پیشتاز حرکت های انقلابی بوده اند بنابراین باید از آنها در همه عرصه ها حتی با ذکرنامشان استفاده کنیم تا نیروهای جدید بتوانند جایگاه خود را بیابند .
وی با بیان اینکه حفظ آمادگی نظامی یکی از مسائل مهم است که باید به آن پرداخته شود گفت: هر چند از جنگ و دفاع مقدس فاصله گرفتیم اما اکنون نیازمند کارهای فرهنگی هستیم و نباید از این غافل شد که دشمن ممکن است هر لحظه تصمیمی بگیرد بنابراین لازم است تا آمادگی نظامی خود را حفظ کنیم .
معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: فعالیت های بسیج هرکدام اهداف خاص خود را دارد که باعث انسجام در نیروی بسیج خواهد شد. کفاش گفت: یکی از موضوعاتی که باید پیگیری آن بود، آموزش های حلقه های صالحان است همچنین هماهنگی باروابط عمومی ، بسیج برای ارتباط بیشتر با سایر معاونت ها می تواند تاثیر بسزایی در فعالیت های خوب داشته باشد .
وی با اشاره به پایگاه شهید شهسواری گفت: این پایگاه حدود 240 عضو دارد و همواره در مناسبت های مختلف از جمله هفته معلم ، اعیاد شعبانیه ، سالروز فتح خرمشهر ، ماه مبارک رمضان ، و دهه کرامت برنامه های خود را دنبال کرده است .
کفاش یادآور شد: تولید محتوا در بحث های مختلف مانند عفاف و حجاب ، مسائل سیاسی روز و ... تهیه و تنظیم مسابقات ، توسعه امر به معروف و نهی از منکر و... از جمله برنامه های پایگاه شهید شهسواری بود.
وی گفت: باید برای برنامه های دفاع مقدس و برگزاری مراسم های پرشور برنامه خاصی را تدوین کنیم تا بتوانیم بهره برداری لازم را از این موضوع داشته باشیم.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن