تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799281576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این 5 ماده غذایی را از سبد روزانه تان حذف نکنید


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: این 5 ماده غذایی را از سبد روزانه تان حذف نکنید

این 5 ماده غذایی را از سبد روزانه تان حذف نکنید

.این مواد غذایی را اگر چه نمی توان جایگزینی برای وعده های غذایی دانست اما می توان آنها را به صورت میکس شده به هنگام ناهار میل کرد و از خاصیت آنها بهره برد .

مواد غذایی وجود دارند که یک وعده غذایی کامل نمی باشند بلکه می توان آنها را بعد از هر وعده غذایی میل کرد .این مواد غذایی که در زیر آنها را برایتان معرفی کرده ایم نه تنها محبوب کودکان می باشد بلکه بسیار مناسب برای بزرگسالان هم می باشد .این مواد غذایی را اگر چه نمی توان جایگزینی برای وعده های غذایی دانست اما می توان آنها را به صورت میکس شده به هنگام ناهار میل کرد و از خاصیت آنها بهره برد .
به دلیل اینکه بعد از خوردن وعده های غذایی احساس سیری به شما دست میدهد و شاید نتوانید این مواد غذایی را میل کنید، پیشنهاد می شود که این مواد غذایی را به همراه وعده های روزانه میل کنید .مثلا دور غذا را با آنها تزئین کنید و یا اینکه آنها را با دسرها مخلوط کنید و با استفاده از این مواد غذایی ،روزانه غذاهای سالمی را مصرف کنید و در نهایت سلامت خود را تضمین کنید .
1 - کلم پیچ
به یاد داریم زمانی را که از کلم پیچ برای تزئین ظرف های غذا بسیار استفاده می شد و هنگامی که دور غذا یا سالاد یا هر چیزی چیده می شد آن غذا را خوشمزه تر نشان می داد .دکتر درو رمزی و جنیفر ایزرلو کلم پیچ را حاوی انرژی دانسته و موارد استفاده از آن را در کیک و غذا و دسر و ....می دانند . در یک پیاله از آن تنها 33 کالری و 9 درصد از مقدار نیاز روزانه به کلسیم در آن گنجانده شده است و همچنین شامل ویتامین A, K و C است . کلم همچنین منبع خوبی از مواد معدنی آهن و مس و پتاسیم و فسفر و منگنز می باشد .
2 - دانه ی چیا 
این دانه ها برعکس اندازه ریز و کوچکی که دارند بسیار پرانرژی می باشند .چیا سرشار از امگا 3 و اسیدهای چرب ضروری می باشد و تحقیقات نشان می دهد که آنها می توانند به کاهش تری گلیسیرید و فشار خون کمک زیادی کرده و ممکن است به شرایط سلامتی مانند آرتریت روماتوئید و افسردگی هم کمک کند .دانه ی چیا منبع کربوهیدرات و پروتئین و فیبر و آنتی اکسیدان ها و کلسیم می باشد. این دانه به عنوان یک ماده انرژی زا معرفی شده است . طعم بسیار ملایمی دارد و به همراه دیگر مواد غذایی و هم چنین نوشیدنی ها سرو می شود . این دانه را می توان به سس سبزیجات, غذاهایی که شامل برنج می باشند و هم چنین به  ماست اضافه کرده و میل کرد .دانه ی چیا را هم چنین می توان با آب مخلوط کرد و برای درمان مریضی ها ازآن استفاده کرد .
3 - زغال اخته
چرا بسیاری از پزشکان و متخصصان تغذیه این میوه را بسیار دوست دارند؟ زغال اخته حاوی آنتی اکسیدان ها بوده  و سرشار از پتاسیم و ویتامین C است .هم چنین می تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان ها کمک کرده و همچنین خاصیت ضد التهابی آن (التهاب در بسیاری از بیماری های مزمن) بسیار ارزشمند می باشد . هرچه زغال اخته ها تیره تر باشند ، آنتی اکسیدان بیشتری هم دارند و چون معمولا بلافاصله بعد از برداشت محصول سرو می شوند در نتیجه حاوی انرژی بالایی می باشند . 
4 - شکلات تیره
تحقیقات نشان می دهد که انواع شکلات های تیره حاوی آنتی اکسیدان زیادی بوده و در کاهش فشار خون کمک بسیاری می کند. با اینکه شکلات تیره حاوی چربی زیادی می باشد اما کره موجود در این شکلات به مانند روغن زیتون عمل کرده و برای سالم نگه داشتن قلب بسیار مفید می باشد . تنها باید گفت در هر گرم از شکلات تیره ،155 کالری ذخیره شده است .
5 - آجیل
می دانید که خوردن یک سیب در روز چقدر برای بدن مفید می باشد . این در حالی است که در مقایسه با سیب می توان از انواع آجیل ها نام برد. محققان به این نتیجه رسیده اند که آجیل در کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی و سرطان کمک بسیاری می کند . آجیل رشد یافته روی درختان و آجیل های زمینی مانند بادام زمینی به صورتی مشابه با هم مفید می باشند . مطالعات نشان داده از دیگر فواید آجیل، کاهش خطر سرطان لوزالمعده, سنگ صفرا, سرطان روده بزرگ و کلسترول می باشد .


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغwww.seemorgh.com/lifestyleاختصاصی سیمرغمطالب پیشنهادی :این میوه خوش طعم همه فن حریف است
با 6 وسیله بیماری زا در حمام تان آشنا شوید
این میوه قدرت جنسی تان را زیاد می کند
بهترین و بدترین بستنی کدام نوع هستند؟
آقایان صورت تان را اینگونه اصلاح کنید














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن