تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798297102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارد سازي سيستم گرمايشي 2400 كلاس درس آذربايجان غربي/ حذف مدارس 2 نوبته با احداث 5 هزار كلاس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی اسمعيل زاده به مهر خبر داد؛‌
استاندارد سازي سيستم گرمايشي 2400 كلاس درس آذربايجان غربي/ حذف مدارس 2 نوبته با احداث 5 هزار كلاس
اروميه- خبرگزاري مهر: مدير كل نوسازي و تجهيز مدارس آذربايجان غربي از اجراي طرح استاندارد سازي سيستم گرمايشي 2 هزار و 400 كلاس درس در سطح استان در صضورت تامين اعتبارات لازم خبر داد.



فريبرز اسمعيل زاده در گفتگو با خبرنگار مهر،‌ با اشاره به اينكه اعتبارت پیش بینی شده جهت استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس سطح استان در سال 93 بالغ بر 103 هزار ميليون ریال است، افزود:‌در صورت تخصیص اعتبارات در 800 باب مدرسه با بیش از 2 هزار و 400 کلاس درس استاندارد سازی سیستم گرمایشی اجرا مي شود. وي با بیان اینکه تکمیل طرحهای نیمه تمام آموزشی و استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس در اولویت فعالیتهای امسال این اداره کل قرار دارد اظهار داشت: سال گذشته هزار و 900 بخاری تابشی کوچک با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال اعتبار در مدارس روستایی استان نصب شد كه این تعداد در سال جاری و در سال آینده به 9 هزار کلاس درس افزایش می یابد. مدير كل نوسازي و تجهيز مدارس آذربايجان غربي با بیان اینکه 9 هزار کلاس درس از 23 هزار کلاس درس کل استان از بخاری نفتی استفاده می‌کنند افزود: حدود 3 هزار کلاس درس در مدارس استان یک تا سه کلاسه روستایی بوده و راه‌اندازی سیستم موتورخانه از نظر فنی و اقتصادی توجیه ندارد که با هماهنگی سازمان نوسازی مدارس کشور از بخاری برقی تابشی در این مدارس استفاده می‌شود. اسمعیل زاده با اشاره به اينكه استانداردسازی سیستم گرمایشی 6 هزار کلاس درس باقیمانده باید با راه‌اندازی سیستم موتورخانه انجام شود که استانداردسازی سیستم گرمایشی حدود 250 مدرسه با حدود یک هزار کلاس درس از اين تعداد اجرايي شده، ادامه داد:‌اميدواريم با پیگیری تامین اعتبارات در سال 93 بخاری‌های نفتی از تمام مدارس حذف تا شاهد حوادث ناگوار در فضای آموزشی نباشیم. حذف مدارس دو نوبته آذربايجان غربي نيازمند احداث 5 هزار كلاس درس جديد است وي در خصوص مدارس دو نوبته و استیجاری آذربايجان غربي با بيان اينكه  برای حذف مدارس استیجاری و دونوبته و نیز احداث مدارس جدید در سطح استان به 5 هزار کلاس درس نیاز است، ادامه داد:‌هم اکنون بیش از 650 کلاس درس نیمه تمام نیز در سطح استان وجود دارد که برای تکمیل این پروژه های نیمه تمام نیز به بیش از یک هزار میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

اسمعیل زاده با اعلام اينكه با توجه به وضعیت اعتبارات استان در دو سال اخیر پروژه احداثی جدید در استان وجود نداشته، عنوان كرد:‌ اولویت اصلی و برنامه کاری در سال 93 تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان بوده که رویکرد اصلی برگزاری شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز نیز رویکرد تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود. مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی از نیاز 4 هزار و 750 کلاس درس استان به اجرای عملیات تخریب و بازسازی، بهسازی و مقاوم سازی در برابر حوادث خبر داد و اضافه كرد:‌ از اين تعداد  هزار و 722 کلاس درس نیز با توجه به مشکلات اعتباری هنوز تخریب و بازسازی نشده و نسبت به انجام مطالعات بهسازی لرزه ای هزار و 474 کلاس درس و اجرای مقاوم سازی هزار و 90 کلاس درس با زیربنای77 هزار و 895 متر مربع برنامه ریزی و اقدامات لازم انجام شده است.

وی با اعلام اینکه از مدارس تخریبی قدیمی تاکنون در استان نسبت به شروع طرح تخریب و بازسازی 2 هزار و 289 کلاس درس اقدام شده که از این تعداد هزار و 825 کلاس درس در سطح استان اتمام و به دستگاه بهره بردار تحویل داده شده، اظهار داشت: هم اکنون 54 پروژه خیر ساز در قالب 307 کلاس درس در سطح استان در دست احداث هستند که امسال مشارکت خیرین و مردم در قالب تعهد احداث 51 باب فضای آموزشی با 280 کلاس در 48 هزار متر مربع زمین اهدائی و اهدای واحد مسکونی و خرید تجهیزات بود.

 


۱۳۹۳/۶/۱۱ - ۱۱:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن