تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820288515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خيز پتروشيمي جم براي توليد پلي اتيلن سنگين گريد کابل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۲۲ب.ظ)
همزمان با ايران پلاست 2014 رخ خواهد داد؛ خيز پتروشيمي جم براي توليد پلي اتيلن سنگين گريد کابل مدير بازرگاني پتروشيمي جم از تلاش اين شرکت براي توليد پلي اتيلن سنگين گريد کابل خبر داد.
مهندس محسن فراهي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج ضمن اعلام اين خبر گفت: اين شرکت برنامه ريزي هاي اوليه براي توليد گريد کابل را به پايان برده و در حال ارزيابي شرايط و کشش بازار است و نمايشگاه پلاست مي تواند در نقش تسهيل گر اين فرآيندها ظاهر شود.
وي ادامه داد: نمايشگاه هاي تجاري نظير ايران پلاست، علاوه بر معرفي محصولات يا خدمات تازه، براي ارزيابي وضعيت بازار و نظرات مصرف کنندگان هم فرصت سازي مي کنند و شرکت هاي بزرگ اصولا براي حضور در اين رويدادها هدفگذاري هاي مشخصي دارند و از اين منظر اطلاعات تفصيلي در مورد ترکيب و تعداد شرکت کنندگان و ميهمانان داخلي و خارجي را پيش از برگزاري نمايشگاه ضروري مي داند.
مدير بازرگاني شرکت پتروشيمي جم همچنين از معرفي تفصيلي پروژه رابر – ABSاين شرکت ‌در طول نمايشگاه ايران پلاست خبر داد و تصريح کرد: پتروشيمي جم در چارچوب تبديل شدن به شرکتي جهاني، حضور خود در نمايشگاه هاي تخصصي داخلي و خارجي را جدي تر از گذشته دنبال کرده و از اين رو در سال جاري علاوه بر شرکت در چايناپلاست و ايران پلاست ، در نمايشگاه ترکيه ( اوراسيا) هم حضور خواهد يافت.
وي افزود: پتروشيمي جم به عنوان يکي از بزرگترين توليد کنندکان بوتادين، در نقش حامي رويداد بوتادين ICIS که سپتامبر جاري در برلين آلمان برگزار مي شود هم حضور خواهد داشت. به گفته فراهي شرکت پتروشيمي جم به عنوان عضو اتحاديه شرکت هاي پتروشيميايي اروپايي، در نشست EPCA در اتريش شرکت مي کند.
فراهي با اشاره به اين مطلب که شرکت پتروشيمي جم در طول سال گذشته بيش از 1.9 ميليون تن محصول توليد کرده است گفت: به رغم تحريم صنعت پتروشيمي، ميزان صادرات خود را در سال 92 به لحاظ حجمي 34درصد و به لحاظ ارزشي 41درصد نسبت به سال 91 توسعه داده ايم.
گفتني است در سال 2013، پتروشيمي جم بيش از 293 هزار تن محصول پليمري به چين به عنوان بزرگترين بازار صادرات پليمري ايران صادر کرده که معادل 37 درصد از کل صادرات پليمري ايران به چين و 8 درصد از بازار پليمري اين کشور را شامل شده است.
به گفته مدير بازرگاني پتروشيمي جم، رويکرد فروش محصول با تناژ کم به عنوان يک استراتژي تازه در اين شرکت در طول نمايشگاه ايران پلاست امسال با مشتريان در ميان گذاشته مي شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن