تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805331995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم‌نامه‌ای با سازمان اوقاف برای ساخت بیمارستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان اوقاف برای ساخت بیمارستان خبرگزاری پانا: قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه و رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای ساخت و بهره‌برداری از بیمارستان تخصصی سوانح سوختگی عمیدیه (موقوفه) تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۸ شهريور ساعت 11:42



به گزارش خبرگزاری پانا، در مراسم امضای این تفاهم نامه، دکتر علی اصغر پیوندی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: وقف از سنت‌های حسنه در شریعت اسلام است و در حوزه بهداشت و درمان نیز مایه خیر و برکت است. وی افزود: در نظام سلامت با مشکلات زیادی روبرو هستیم که نمی‌توانیم تنها به بودجه‌های دولتی اکتفا کنیم و شاید نتوانیم در شان مردم به ارایه خدمت بپردازیم . راه برون رفت از این شرایط آن است که با جلب مشارکت خیرین سعی کنیم تا رضایتمندی مردم و خداوند را کسب کنیم. پیوندی با اشاره به ضرورت وجود یک بیمارستان تخصصی سوانح سوختگی با تجهیزات کامل در پایتخت خاطرنشان کرد: ساخت و تجهیز یک بیمارستان مجهز سوختگی کارعظیم و بسیار پر‌هزینه‌ای است که باید با مشارکت آغاز شده و استمرار یابد. امیدوارم بتوانیم بیمارستانی مطابق با استانداردهای قابل قبول احداث کنیم و به درمان بیماران بپردازیم. رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن گرامیداشت یاد مرحوم عمیدی نوری، گفت: بیمارستان سوانح و سوختگی ترمیمی عمیدیه بیمارستانی100 تختخوابی است که 30 تخت سوختگی و 70 تخت ترمیمی خواهد داشت. وی پیشنهاد کرد: بنیادی با مشارکت سازمان‌های خیریه، نیکوکاری و مردم تاسیس شود تا در ساخت این بیمارستان و اموری نظیر آن مشارکت کنند. پیوندی در پایان صحبت‌هایش گفت: با آغاز طرح تحول نظام سلامت درصدد افزایش رضایتمندی مردم بوده‌ایم، اما در این مسیر، مشارکت مردم، مجلس و دولت را نیاز داریم تا در راهی که شروع کردیم با مشارکت و همدلی یکدیگر بتوانیم دغدغه‌ها را کاهش داده و رضایتمندی مردم را افزایش دهیم. همچنین عبدالرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه نیز با ابراز خوشنودی از احیای موقوفه مرحوم دکتر عمیدی نوری اظهار امیدواری کرد که با همکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی این بیمارستان به بهره‌برداری برسد و منشا خیر برای مردم شود. وی اظهار داشت: موقوفات در سطح کشور توسط مردم با نیت خیر به ارث گذاشته می‌شوند تا صرف امور خیر شوند. امیدواریم بتوانیم از این موقوفات بهره گرفته و منشا خیر باشد. در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا محمدزاده، رییس اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران نیز در این نشست گفت: درمان یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری و مردم است. خیران باید وارد این حیطه شوند تا با کمک دولت و موقوفات این پروژه‌ها به سامان برسد. حجت‌الاسلام و المسلمین محمدزاده ادامه داد:‌ به دلیل بالابودن هزینه‌های سوانح، سوختگی و ترمیمی، بخش خصوصی به این حوزه ورود نمی‌کند. بیماری‌های روانی نیز هزینه‌بر هستند. در این زمینه نیز مقدمات ساخت بیمارستانی که موقوفه دکتر افشین است، در دست اجرا داریم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن