تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820446621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه خانه‌دار شدن مردم توسعه بازار رهنی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مشاور وزیر راه: راه خانه‌دار شدن مردم توسعه بازار رهنی است خبرگزاری پانا: مشاور وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که راه خانه‌دار شدن مردم توسعه بازار رهنی است ، گفت : در صورت تایید دولت، بانک‌ها می‌توانند امسال صندوق‌های پس‌انداز مسکن را ایجاد کنند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۸ شهريور ساعت 11:45



به گزارش خبرگزاری پانا ، حسین عبده‌تبریزی گفت : صندوق‌ها این امکان را می‌دهد که مردم با ارقام کم نیز در بخش مسکن سرمایه‌گذاری کنند و با سرمایه‌های کوچک در سود بخش ساخت و ساز شریک شوند.
وی افزود : مردم در صندوق‌ها واحدهای سرمایه‌گذاری را خریداری می‌کنند و با این واحدها پول‌ها جمع‌آوری می‌شود و پس از مجوزهای لازم ، پروژه‌ ساخته شود.
عبده تبریزی تاکید کرد: واحدهای سرمایه‌گذاری هر لحظه در بازار ثانویه متناسب با میزان پیشرفت پروژه به قیمت روز قابلیت واگذاری دارد و در گام اول اولویت با پروژه‌های مسکونی است و برای آنها صندوق زمین و ساختمان ایجاد می‌شود چون فروش پروژه‌های تجاری در حال حاضر سخت است.
مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت : صندوق‌های پس‌انداز مسکن برای تقویت طرف تقاضا و خرید مسکن است. صندوق‌ها و موسسات پس‌انداز و تسهیلات رهنی دو نهادی است که وزارت راه و شهرسازی به دنبال راه‌اندازی است تا مردم با پس‌انداز کم تسهیلاتی را دریافت کنند.
وی اعلام کرد : سقف این تسهیلات فعلا 80 میلیون تومان است، گفت : دولت مجبور است تفاوت سود این تسهیلات را پرداخت کند و با سودهای کنونی، اقساط در استطاعت خانوارها نخواهد بود. همه قبول کرده‌اند راه خانه‌دار شدن مردم توسعه بازار رهنی است یعنی با اقساط طولانی مدت و با ودیعه کم خانه‌دار شوند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن