تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820509034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرب شصت ایران به اتباع افغانی و پاکستانی داعش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ضرب شصت ایران به اتباع افغانی و پاکستانی داعش


وزیر کشور از دستگیری شماری از اتباع افغانی و پاکستانی که قصد عبور از مرزهای ایران ، رسیدن به خاک عراق و پیوستن به گروه تروریستی داعش را داشتند، خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز گذشته این مطلب را در حاشیه همایش معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور و در پاسخ به این پرسش که گفته می شود گروه تروریستی داعش در ایران نیرو جذب می کند، بیان کرد .

وزیر کشور با تاکید بر این که چنین خبری به هیچ عنوان صحت ندارد، اظهارداشت: البته در این زمینه افرادی در افغانستان و پاکستان بودند که قصد عبور از خاک جمهوری اسلامی ایران را داشتند. رحمانی فضلی ادامه داد: ما در چندین مورد مانع ورود آنها به کشور و عبور از مرزهای ایران شدیم و چند مورد بازداشتی هم در این زمینه داشته ایم. وی تاکید کرد: نیروهای امنیتی و ساکنان مناطق مرزی کشور نسبت به تهدیدات گروهک های تروریستی در هوشیاری کامل هستند .

وزیرکشور یادآور شد: جذب نیرو از داخل کشور توسط گروهک تروریستی داعش وجود ندارد البته این به معنای آن نیست که تروریست های داعش تبلیغات نمی کنند چرا که در فضای مجازی به تبلیغات می پردازند و تماس هایی هم در این زمینه می گیرند. 

رحمانی فضلی مهمترین محور این همایش را بررسی وضع مرزهای شرقی و غربی کشور ذکر کرد و گفت: ما در مرزها آمادگی کامل داریم 
دانلود  

در هیچ نقطه مرزی با داعش روبرو نیستیم
فرمانده نیروی انتظامی، این نیرو را بازوی مهم شورای امنیت کشور و شورای تأمین استان ها در برقراری امنیت داخلی و ارتقای آن دانست. سردار احمدی مقدم در پاسخ به سئوالی مبنی بر حضور داعش و نیروگیری عناصر آن در استان های مرزی کشورمان گفت: عملیاتی که اخیراً ارتش عراق و نیروهای مردمی برای تأمین امنیت شهر آمرلی و پاکسازی مناطق شرقی این کشور در استان دیالی داشتند موفقیت آمیز بود و نوید دهنده آن است که این گروهک از مرزهای کشور ما دور می شود.وی تصریح کرد : اکنون در هیچ نقطه ای از مرزهای کشور با عناصر داعش روبرو نیستیم چه رسد به داخل کشور.

فرمانده نیروی انتظامی داعش را گروهکی وحشی نامید و تصریح کرد : با افرادی که با این گروهک همراهی کنند برخورد امنیتی می شود و برخی خانواده ها که فرزندانشان به این گروهک پیوسته اند با ما همکاری دارند و جای نگرانی نیست.وی از آمادگی نیروهای مرزی و امنیتی و هوشیاری آنان خبر داد و گفت: گروهک داعش و گروه های تروریستی در حد و اندازه ای نیستند که بخواهند کشور ما را به چالش بکشند.

 

لینک را کپی کنید


سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن