تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805107610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاهرودي: جاي دايي بودم استعفا مي دادم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شاهرودي: جاي دايي بودم استعفا مي دادم
سوشا مکاني طي اظهارنظري اعلام کرد بازي پرسپوليس مقابل تراکتورسازي بهترين بازي تاريخ پرسپوليس بوده است، اظهارنظر عجيبي که با واکنش برخي از پيشکسوتان اين تيم از جمله رضا شاهرودي مواجه شد.

شاهرودی در گفت و گو با "ورزش سه" در مورد این اظهارنظر دروازه بان پرسپولیس گفت: والا من ندیدم تیمی بهترین بازی تاریخش را انجام دهد اما 3 گل بخورد. البته اشکالی هم ندارد این بچه ها بازی های پرسپولیس را ندیده اند و به یاد ندارند که این تیم چگونه مقابل حریفانش بازی می کرد و در همان 20 دقیقه اول 3 گل جلو می افتاد. پرسپولیس درست است که مقابل تراکتور در نیمه اول بازی قابل قبولی ارائه داد اما اینکه مدعی شود بهترین بازی تاریخ پرسپولیس بوده چندان منطقی و درست نیست.

شاهرودی در ادامه در مورد نمایش پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: متاسفانه تاکتیکی به نام «شیفت» در تیم پرسپولیس دیده نمی شود، بازیکنان هر طور که می خواهند بازی می کنند بدون اینکه دستور تاکتیکی مشخصی داشته باشند. من متاسفم که دوندگی تیم در نیمه دوم اینقدر پایین آمد تا پرسپولیس بازی یک ـ صفر برده آن هم در زمین خودش با 3 گل شکست بخورد.

مدافع چپ سال های گذشته پرسپولیس ادامه داد من نمی گویم محمد نوری بازی تاپ کلاسی را از خودش مقابل تراکتور ارائه داد اما اصلا متوجه نمی شوم که دلیل تعویض او چه بود؟ نوری اگرچه بازیکن دونده و درگیری نیست اما با پاس هایش حسابی مهاجمان تیم را راه می اندازد و برایشان موقعیت گل ایجاد می کند. تعویض او باعث شد وزن پرسپولیس در میانه میدان کم شود و همه چیز به نفع حریف شد.

شاهرودی ادامه داد: بارها در مصاحبه هایم گفته ام که عالیشاه فقط در عرض حرکت می کند و در حالی که سرعت خوبی دارد و می تواند یار مستقیمش را جا بگذارد با حرکت بیهوده در عرض تمام زحماتش به هدر می رود. ضمن اینکه متاسفانه هیچ کس هم در کادرفنی پرسپولیس این موضوع را به او گوشزد نمی کند، من هنوز عالیشاه را ندیده ام اما اگر او را جایی یا در مراسمی ببینم حتما این نکته را به او گوشزد می کنم.

شاهرودی افزود: متاسفانه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات هم عملکرد خوبی نداشت، تمام بازیکنان بزرگ و تاپ به تیم های استقلال، سپاهان و تیم های دیگر رفته اند و پرسپولیس مجبور شد بازیکنانی که بیرون مانده اند را جذب کند دلیلش هم این بود که قلعه نویی می دانست چه بازیکنانی را می خواهد. اما دایی معلوم نبود می ماند یا از پرسپولیس می رود به همین دلیل نتوانست در یارگیری عملکرد خوبی داشته باشد.

همبازی سابق دایی باز هم به همان نکته کلیدی اشاره می کند و راه رستگاری پرسپولیس را استعفای دایی می داند: من چندبار گفته ام و باز هم می گویم که اگر علی دایی عرق و تعصبی به پرسپولیس دارد بهتر است اگر در یکی، دو بازی بعدی هم نتیجه نگرفت استعفا بدهد آن هم به احترام این تیم و هوادارانی که نمی دانند بابت نتایج بد تیمشان چه باید بکنند.

«اگر خود شما جای دایی بودید و چنین قراردادی با پرسپولیس می بستید و پرسپولیس چنین نتایجی می گرفت واقعا استعفا می دادید؟» شاهرودی در پاسخ به این سوال ورزش سه گفت: مطمئن باشید اگر جای دایی بودم استعفا می دادم. آن هم به احترام 2 هواداری که سکته کرده اند و دیگر هوادارانی که پرسپولیس تمام زندگی شان است. بالاخره عشق و تعصب به پرسپولیس یک جایی باید مشخص شود. به همین خاطر است که می گویم اگر رضا شاهرودی بود و پرسپولیس چنین نتایجی را می گرفت استعفا می داد، حالا باید دید دایی که این همه دم از عشق و تعصب به پرسپولیس می زند هم چنین کاری را می کند و در عمل نشان می دهد که پرسپولیسی است یا نه؟


رضا شاهروديپيشکسوت ايران


1393/06/17 12:38  تعداد بازدید: 8,970





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن